سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش تحلیلگران به انتشار ویدئوی آتش سوزی مسجدالاقصی از سوی صهیونیست‌ها

تحلیلگران با اشاره به انتشار کلیپ رایانه‌ای از شبیه‌سازی سوختن مسجدالاقصی در آتش، از سوی صهیونیست‌ها، آن را نشانه نیات شوم اشغالگران علیه این مسجد دانستند.

«زیاد الحموری» کارشناس امور قدس با اشاره به پخش کلیپ رایانه‌ای از شبیه سازی سوختن مسجدالاقصی در آتش، به آن واکنش نشان داد.

به نقل از خبرگزاری شهاب، وی افزود: اقدام گروه‌های یهودی افراطی در پخش کلیپ رایانه‌ای شبیه سازی سوختن مسجدالاقصی در آتش، بار دیگر طمع ورزی اشغالگران برای سیطره بر مسجدالاقصی را نشان می‌دهد.

این کارشناس امور قدس تاکید کرد: آنچه این گروه‌های افراطی منتشر کردند تاکیدی بر نیات اشغالگران برای ویرانی مسجدالاقصی و برپا کردن هیکل ادعایی بر ویرانه‌های آن است.

وی افزود: این طرح‌ها و طمع ورزی‌ها جدید نیست، اما آنها منتظر فرصت و زمان مناسب برای اجرایی کردن آن هستنند. صهیونیست‌ها پیش از این، تهدید به ویرانی، سوزاندن، بمباران و منفجر کردن آن کرده اند. بهترین راه حمایت از مسجدالاقصی حضور مستمر در آن است. واکنش جهان عرب و اسلام برای حمایت از مسجدالاقصی و ممانعت از اجرایی شدن طرح‌های اشغالگران ضروری است.

«عادل شدید» کارشناس امور اسرائیل نیز گفت: طرح‌های اشغالگران در قبال مسجدالاقصی خطرناک شده و به مرحله ذبح گاو و ویرانی مسجد و ساخت کنیسه رسیده است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر گروه «هیکل» قوی است و ابایی از اعلام کردن طرح‌های خود ندارد. درباره واکنش فلسطینیان و جهان عرب به این موضوع، بدون شک ویرانی مسجدالاقصی تحول مهمی خواهد بود، اما واکنش جهان عرب به کشتار کنونی در غزه، نوعی بدبینی را درباره اینکه واکنشی درخور نشان داده شود به وجود آورده است.

یک نهاد صهیونیستی با نام «فعالان کوه هیکل» روز پنجشنبه یک کلیپ کامپیوتری از شبیه سازی سوختن مسجد الاقصی در آتش را منتشر کرد.

این نهاد تروریستی کلیپ مذکور را با نام «به زودی طی روز‌های آینده… این یک پیروزی محض است» منتشر کرد.

نهاد تروریستی مذکور به دست یک افسر صهیونیست در سال ۱۹۶۷ تأسیس شد. اعضای این نهاد خواهان تخریب مسجد الاقصی و بیرون راندن مسلمانان و مسیحیان از اراضی اشغالی هستند!

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.