سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تماشاخانه سیار تا ۲۷ شهریور مهمان گیلانی‌ها است

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا ۲۷ شهریور ماه در نوار ساحلی دریای کاسپین حضور دارد.

روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان اعلام کرد: حرکت فرهنگی و هنری سفر تماشاخانه سیار کانون به مقصد نوار ساحلی دریای کاسپین طی روز‌های ۲۳ تا ۲۷ شهریور امسال به‌ منظور افزایش نشاط اجتماعی و غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها بوده است.

ارائه خدمات فرهنگی و نهادینه‌سازی فرهنگ پاسداشت از محیط زیست در ۱۵ نقطه ساحلی و گرد‌شگرپذیر رودسر، لنگرود، کیاشهر، آستانه اشرفیه، انزلی، رشت، رضوانشهر، تالش و آستارا از اهداف این سفر است.

طی این سفر که با همراهی و مشارکت اداره کل اجتماعی و فرهنگی استانداری استان گیلان انجام می‌شود، هنرمندان کانونی نمایش «زندگی در اعماق اقیانوس» با کارگردانی زهرا مریدی که به اهمیت حفظ و صیانت از محیط زیست، به ویژه در رودخانه، دریا و اقیانوس‌ها می‌پردازد را در نوار ساحلی دریای کاسپین روی صحنه خواهند برد.

فعالیت‌های متنوع و هدفمند «قصه‌گویی»، «معرفی خلاقانه کتاب»، «شعرخوانی»، «اجرای سرود»، «مسابقه حضوری» و اهدای جایزه، از دیگر فعالیت‌هایی است که به همت مربیان و اعضای کودک و نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری برای مخاطبان اجرا می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.