سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باید نگاه ویژه‌ای به جامعه الزهرا سلام‌الله‌علی‌ها در استان قم شود

مدیر جامعه الزهرا سلام الله علیها گفت: جامعه الزهرا سلام الله علیها یک موسسه حوزوی بین المللی است و ظرفیت‌های قابل توجهی دارد که ضرورت دارد نگاه ویژه‌ای به این مرکز در استان قم شود.

 سیده زهره برقعی در نشست با استاندار قم گفت: جامعه الزهرا سلام الله علیها پناهگاهی برای افرادی است که می‌خواهند در مسیر سبک زندگی اهل بیت علیهم السلام قدم بردارند.

مدیر جامعه الزهرا سلام الله علیها با بیان اینکه جامعه الزهرا سلام الله علیها به دستور امام راحل تأسیس شد افزود: امروز نیز این مرکز تحت عنایت رهبر معظم انقلاب به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد و فارغ التحصیلان این مرکز در عرصه‌های استانی، ملی و بین المللی در مسوولیت‌های مختلف از جمله نمایندگی مجلس شورای اسلامی حضور دارند.

برقعی عنوان کرد: جامعه الزهرا سلام الله علیها نظام تعلیم و تربیت را به صورت هدفمند از مهد کودک تا حوزه علمیه و دانشکده هدی برنامه ریزی کرده است.

او بیان کرد: پژوهشگاه مطالعات اسلامی در این مرکز فعالیت خود را با دریافت مجوز آغاز کرده و در حال حاضر ۳ پژوهشکده و ۱۰ گروه علمی در این پژوهشگاه فعال است.

مدیر جامعه الزهرا سلام الله علیها با بیان اینکه مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی ویژه بانوان در نقاط مختلف کشور و جهان بیش از ۹۰ دوره مهارتی را به صورت دوره‌های کوتاه مدت و بلند مدت برگزاری شده افزود: فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی مختلف در این مجموعه در حال انجام است که اجرای طرح مهر یاوران روستایی با همکاری بسیج از جمله آنان ست.

برقعی گفت: جامع الزهرا سلام الله علیها یک مؤسسه حوزوی بین المللی است و ظرفیت‌های قابل توجهی دارد که ضرورت دارد نگاه ویژه به این مرکز در استان قم شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.