سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیرقوی: اتحاد تیمی در تیم دوومیدانی کاراماشین مشهود بود

سرپرست تیم دوومیدانی کاراماشین درباره قهرمانی این تیم در لیگ دوومیدانی توضیحاتی را بیان کرد.

حسن شیرقوی سرپرست تیم دوومیدانی کاراماشین درباره قهرمانی این تیم در لیگ دوومیدانی اظهار کرد: به پایان لیگ رسیدیم و در مرحله آخر لیگ دوومیدانی هم میزبان اختتامیه مسابقات بودیم که تمام میزبانی بر عهده کاراماشین بود و از همه لحاظ برنامه ریزی شده بود، چون ۴ تیمی که  از تیم کاراماشین در مسابقات باشگاهی حضور داشتند در رده جوانان، دختران، پسران و بزرگسالان با امتیاز و فاصله بیشتر پیشتاز مسابقات بودند و خودشان را به سمت و سوی قهرمانی بردند. خدا را شکر این اتفاق به واقعیت پیوست و در مرحله آخر با فاصله امتیازی زیاد قهرمان ۴ رده لیگ دوومیدانی شدیم.

او افزود:  خیلی جالب بود که ما در بانوان بیشترین رکورد زنی را  در رده ملی و باشگاهی داشتیم. این رکورد شکنی‌ها آسان نبود به خاطر اینکه باشگاه انگیزه در بین ورزشکاران ایجاد کرد و امکانات در اختیارشان قرار داد. از لحاظ روانشناسی هم تاثیرگذاری روی ورزشکاران صورت گرفت و دوومیدانی کاران می‌خواستند رقابت خوبی داشته باشند و همه می‌جنگیدند و برای امتیاز آوران هزینه خوبی در نظر گرفته شده بود به خاطر همین همه جانانه رقابت می‌کردند که هم رکورد بزنند و هم امتیاز بیاورند تا پول خوبی گیرشان بیاید.

او افزود: ما کاری کردیم که همه چیز به صورت حرفه‌ای جلو می‌رفت و خدا را شکر جواب هم گرفتیم. همچنین یک اتحاد تیمی هم داشتیم و «من» در باشگاه کاراماشین معنی نداشت و ما بودیم و همگی یک خانواده شده بودیم. هر جا اتحاد و مهربانی باشد آنجا پیشرفت هست و ما عینا امسال این موضوع را لمس کردیم. بزرگان دوومیدانی در باشگاه کاراماشین بودند از جمله حسین رسولی، مهدی پیرجهان، حمیده اسماعیلی نژاد، مریم طوسی، ناصح جهانی، حسن تفتیان و بقیه ورزشکاران که در ویترین دوومیدانی هستند در این باشگاه حضور داشتند. البته بدون حاشیه‌ای کار‌ها به طور خودکار جلو می‌رفت و خدا را شکر بزرگان دوومیدانی از جمله حسن تفتیان و حسین رسولی  در کنار تیم کاراماشین بودند و این باعث افتخار برای تیم ما  بود. بزرگان دوومیدانی باعث روحیه و قوت قلب سایر ورزشکاران هستند.

شیرقوی بیان کرد: مریم طوسی ۸ سال از دوومیدانی فاصله گرفته بود و در لیگ حضور نداشت و خیلی بی مهری‌ها به او شده بود، اما  مدیرعامل کاراماشین تصمیم گرفته بود که این شیربانو ایران زمین را از آمریکا برگرداند و در لیگ دوومیدانی که خانواده اش هست و در ایران  قهرمان شده و رکورد زده است، در کنار هم تیمی‌های خودش حضور یابد و رقابت کند که امسال این اتفاق افتاد.  ارزش لیگ با حضور این بزرگان بیشتر شد. مدیرعامل کاراماشین با تفکرات و تیم حرفه‌ای کار‌ها را جلو می‌برد و اتاق فکر خوبی هم دارد و همگی به این موضوع رسیدیم که باید تفکرات فقیرانه در دوومیدانی از بین برود و تفکرات حرفه‌ای در این رشته ورزشی حاکم باشد.  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.