سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدرالدین حجازی درگذشت

صدرالدین حجازی بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون در سن ۷۶ سالگی در پی عوارض ناشی از سرطان و سکته مغزی از دنیا رفت.

صدرالدین حجازی که از مدتی قبل به دلیل عوارض سرطان پیشرفته و نیز سکته مغزی در بیمارستان بستری بود و در شرایط کما به سر می‌برد، دقایقی قبل (عصر شنبه، ۲۴ شهریورماه) درگذشت.

همسر این بازیگر با تایید این خبر گفت:‌ از صبح امروز چند بار عملیات احیا برای ایشان انجام شد ولی در آخر از دنیا رفتند.

خبر درگذشت این بازیگر درحالی منتشر می‌شود که حدود یک هفته قبل، (صبح جمعه ۱۶ شهریور ماه) همین خبر با تایید یکی از سینماگران در گروه‌های سینمایی منتشر شده بود و بعد از طریق مراجع رسمی در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت که پس از آن نادرست بودن خبر مشخص شد.

صدرالدین حجازی بازیگر ۷۶ ساله که در دوران فعالیت هنری خود در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی نقش آفرینی کرده، مدت‌ها قبل درگیر بیماری سرطان شد و در این مدت از مشکلات جسمی زیادی رنج برد.

از میان فیلم‌های سینمایی صدرالدین حجازی به نقش‌آفرینی او در «ناخدا خورشید»، «روز شیطان»، «مزاحم»، «سنتوری»، «تردید» و «خرس» می‌توان اشاره کرد.

«کوچک جنگلی»، «روزی روزگاری»، «تنهاترین سردار»، «تفنگ سرپر»، «زیرزمین»، «ساعت شنی»، «مرد دو هزار چهره»، «چار دیواری»، «مختارنامه»، «نابرده رنج»، «کیمیا» و «بانوی سردار» نیز از جمله سریال‌های آشنا و پرخاطره این بازیگر بودند.

از مرحوم حجازی چهار فرزند از دو ازدواج (یک دختر و سه پسر) به یادگار مانده‌اند که سینا حجازی خواننده پاپ یکی از فرزندان اوست.

باشگاه خبرنگاران جوان درگذشت این هنرمند پیشکسوت را به خانواده، دوستان و جامعه هنری کشور تسلیت می‌گوید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.