سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در قم

دومین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در قرارگاه مهارت آموزی سپاه امام علی بن ابیطالب علیه السلام قم آغاز به کار کرد.

مسئول اداره مسئول اداره سرباز و مهارت آموزی کل سپاه خوشایندسازی خدمت سربازی و شناسایی سربازان ماهر و دارای مهارت را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این رقابت برشمرد و گفت در این در این مرحله ۹۰۰۰ نفر در سراسر کشور و ۶۰ نفردرقم در ۲۰ رشته فنی و حرفه‌ای با هم رقابت می‌کنند.

 سرهنگ محسنی افزود: این رقابت‌ها تا بیست و هشتم شهریور ماه در دو مرحله علمی و عملی ودررشته‌هایی همچون برق ساختمان برق خودرو آرایشگری آشپزی امداد و نجات و آمادگی جسمانی برگزار خواهد شد.

 وی گفت: نفرات اول این ۲۰ رشته به مرحله کشوری که در مهر ماه امسال تهران برگزار می‌شود راه خواهند یافت.

مسئول قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح استان قم هم گفت: بر اساس سیاست جدید ستاد نیرو‌های مسلح هیچ سربازی نباید بدون مهارت خدمت سربازی خود را پایان دهد.

برگزاری دومین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در قم

حسین مالکی نژاد افزود: صدور کارت پایان خدمت و تسویه حساب سربازان منوط به داشتن مهارت فنی خواهد بود.

وی یادآور شد: سربازان وظیفه در بدو ورود برای خدمت باید ۵ رشته عمومی و یک حرفه تخصصی را فرا بگیرند و در غیر این صورت تسویه حساب و کارت پایین خدمت آنها صادر نخواهد.

حسین مالکی نژاد همچنین از سیاست‌های تشویقی ستاد کل نیرو‌های مسلح برای سربازان دارای مهارت خبر داد و ایجاد زمینه‌های اشتغال و دریافت تسهیلات ارزان قیمت را از خدمات ویژه برای این سربازان نام برد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.