سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبزی‌پروری گنجینه پنهان سرمایه گذاری در سواحل مَکُران

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری سیستان و بلوچستان سواحل مَکُران را گنجینه عظیم برای سرمایه گذاری در زمینه ارتقا زنجیره ارزش شیلات و آبزی پروری دانست.

بتول دانش شهرکی در حاشیه بازدید از سواحل مَکُران محدوده جنوب سیستان و بلوچستان اظهار کرد: سواحل مَکُران محدوده این استان گنجینه‌ای عظیم برای سرمایه گذاری در حوزه شیلات و آبزی پروری است و پیشروی در بخش پرورش ماهی در قفس نشان دهنده ظرفیت منطقه در این زمینه است.

وی افزود: طرح پرورش ماهی در قفس رودیک با سرمایه گذاری بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال در اسکله رودیک شهرستان دشتیاری با ظرفیت پرورش یک‌هزار و ۵۰ تن ماهی در هر دوره در حال اجراست.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری سیستان و بلوچستان گفت: یکی از شاخص‌های این مجتمع ساخت و به آب اندازی قفس پرورش ماهی ۱۲۵ تنی به قطر ۲۵ متر است و با توجه به شرایط منطقه مدت زمان به وزن رسیدن ماهی نسبت به بقیه سواحل و خلیج فارس ۲ ماه زودتر است.

وی عنوان کرد: با توجه به حمایت‌های صورت پذیرفته و تکمیل منابع مالی از طریق پرداخت تسهیلات و تامین زیرساخت و بر اساس زمانبندی و اعلام سرمایه گذار، این طرح تا پایان مهرماه سالجاری به صورت کامل آماده بهره برداری است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.