سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نفرات برتر مسابقات موتور اندرو کشور مشخص شدند

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اردبیل گفت: نفرات برتر مسابقات موتور اندرو کشور معرفی شدند.

یعقوب کشاورز گفت: مسابقات موتور اندرو کشور با شرکت ۱۵۰ ورزشکار از ۲۴ استان به مدت ۲ روز به میزبانی استان اردبیل در شهرستان مشگین شهر برگزار شد.
در این رقابت‌ها مهران عسگری از استان خراسان رضوی اول، محمد شیرانیان از استان مازندران دوم، حمیدرضا سعیدی از استان قزوین سوم و مهران جوادزاده از مشگین‌شهر چهارم شدند.
رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اردبیل با بیان اینکه برای نخستین بار این مسابقات به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شد، افزود: سطح کیفی و کمی مسابقات موتور اندرو کشور در مشگین شهر بسیار بالا بود و میزبانی شایسته از این رقابت‌ها باعث رضایت مندی ورزشکاران شرکت کننده و فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی شد.
او با اشاره به آمادگی هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اردبیل برای میزبانی از مسابقات ملی در رشته‌های مختلف، گفت: با هدف ایجاد شور و نشاط و رشد و توسعه گردشگری، مسابقه بزرگ ایران و سبلان در رشته سافاری و خودرو‌های آفرود زمستان امسال به میزبانی استان اردبیل برگزار خواهد شد.
کشاورز با تاکید بر تکمیل زیرساخت‌های رشته ورزشی اتومبیل‌رانی و موتورسواری در استان اردبیل، ادامه داد: با حمایت مسئولان و بخش خصوصی ایجاد پیست‌های چندگانه و تامین زیرساخت‌های رشته ورزشی موتورسواری و اتومبیل‌رانی در نقاط مختلف استان امکان‌پذیر خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.