معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل گفت: برای جلوگیری از تخلفات شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری استان پایش مستمر در اولویت قرار گرفته است.

یحیی نجار قابل در کمیته نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان اردبیل اظهار کرد: امروز با تشکیل جلسه کمیته نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان اردبیل پرونده ۱۰ دفتر در این کمیته بررسی شد.

او خاطرنشان کرد: رعایت مفاد آئین‌نامه نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری از سوی دفاتر دارای مجوز الزامی است و کمیته نظارت بر دفاتر براساس همین آئین‌نامه فعالیت دفاتر را به صورت مستمر بررسی می‌کند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: براساس نظارت‌های انجام شده ۱۰ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در سطح استان از اجرای کامل آئین‌نامه تخطی کرده بودند که در این راستا پرونده آنها در کمیته بررسی و تصمیمات لازم در مورد آنها گرفته شد.

نجارقابل ادامه داد: با توجه به اهمیت فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری به ویژه در اجرای تور‌های ورودی و خروجی، فعالیت آنها در راستای قوانین و آئین‌نامه‌ها از سوی کمیته نظارت به صورت مستمر بررسی می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.