سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع بیش از ۱۰ هزار تن انواع کود بین کشاورزان استان قزوین

مدیر تعاون روستایی استان قزوین گفت: در ۵ ماهه گذشته بیش از ۱۰ هزار تن انواع کود توسط شبکه تعاون روستایی استان تامین و توزیع شده است.

شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین گفت: در راستای خدمات رسانی بیشتر به کشاورزان در ۵ ماهه گذشته بیش از ۱۰ هزار تن انواع کود توسط شبکه تعاون روستایی استان تامین و توزیع شده است.

این مسئول ادامه داد: از این میزان ۹ هزار و ۹۸۶ تن کود‌های شیمیایی، ۱۰۴ تن کود‌های آلی و زیستی و ۹۷ تن کود‌های ریز مغذی بوده است.

رحمانی بیان کرد: در راستای رفاه حال کشاورزان و تولیدکنندگان محصولات کشاورزی، کود‌های شیمیایی توسط شبکه تعاون روستایی تامین و توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کود‌های شیمیایی توزیع شده شامل کود اوره، انواع کود فسفاته، ریز مغذی، آلی و زیستی بوده است، افزود: تامین و توزیع کود شیمیایی به صورت ماهانه صورت می‌گیرد و کارگزاری‌های توزیع کود شیمیایی در شبکه تعاون روستایی استان قزوین مشغول به فعالیت هستند.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین بیان کرد: نهاده‌های کشاورزی با قیمت و شرایط مناسبی در بهترین زمان در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد و کشاورزان، کود مصرفی را بر اساس توصیه کارشناسان فنی در مزارع کشاورزی خود استفاده کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.