مدیر تعاون روستایی استان قزوین گفت: ۱۴۷ هزار و ۳۱۶ تن انواع محصولات کشاورزی به صورت توافقی در استان خریداری شده است.

شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین با اعلام اینکه در ۵ ماهه گذشته ۱۴۷ هزار و ۳۱۶ تن محصولات کشاورزی به صورت توافقی توسط شبکه تعاون روستایی استان قزوین خریداری شده است، گفت: ارزش ریالی خرید این محصولات ۱۰۸ میلیارد تومان بوده است.

رحمانی اضافه کرد: خرید توافقی توسط تعاون روستایی در راستای حمایت دولت از کشاورزان، تعادل بخشی به بازار و قیمت‌ها و همچنین تامین محصولات اساسی و پرمصرف انجام می‌شود.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به اینکه خرید توافقی محصولات امری مهم در صیانت از منافع کشاورزان بوده و از افت قیمت جلوگیری می‌کند، گفت: تعاون روستایی در مواقع لازم و خاص با خرید محصول از کشاورزان حمایت‌های لازم را از این قشر به عمل می‌آورد.

وی عنوان کرد: انجام خرید‌های توافقی توسط تشکل‌ها و شرکت‌های تحت پوشش تعاون روستایی یکی از راه‌های افزایش تولید و بهبود وضعیت اقتصادی بهره برداران بخش کشاورزی است.

این مسئول بیان کرد: هدف از اجرای این طرح کوتاه نمودن دست دلالان و واسطه‌ها وهمچنین کمک به تولید کننده و حمایت از مصرف کننده می‌باشدکه با توجه به تجربه موفق تعاون روستایی در زمینه خرید‌های توافقی و تضمینی محصولات کشاورزی و با برخورداری از ظرفیت‌های موجود نقش چشمگیر و موثری در افزایش تولید و ارتقاء سهم تعاون در اقتصاد ملی، حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار