سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح خانه صنعت زرند

 باحضور جمعی مسئولین زرند، دفتر نمایندگی خانه صنعت و معدن در شهرستان زرند افتتاح و راه اندازی شد.

حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند با قدردانی از دست اندرکاران راه اندازی این نمایندگی. خدمت به مردم را نشاط آور و شیرین عنوان کرد. 

امام جمعه زرند گفت: با راه اندازی نمایندگی صنعت و معدن در زرند گام موثری در تحقق شعار سال در این شهرستان برداشته شود و موجب رشد و شکوفایی بیش از پیش این شهرستان باخواهیم بود. 

 همتی نماینده مردم شهرستان زرند هم، کمک به توسعه اشتغال پایدار در بخش صنعت و معدن، حمایت از حقوق صنعتگران ومعدنکاران در مراجع قانونگذاری واجرائی، ایجاد تسهیلات و تشویق آحاد جامعه به سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف تولیدی را از مزایای راه اندازی اینواحد دانست‌. 

 وی افزود: با راه اندازی این دفتر در اداره صمت زرند از این پس صنعتگران، معدنکاران و... این شهرستان راحت‌تر می‌توانند از خدمات این تشکل غیر دولتی استفاده کرده و دیگر نیازی به طی مسافت ۷۵ کیلومتری مرکز استان را ندارند. 

 

 همتی افزود: در حال حاضر براساس سیاست‌های اقتصادی دولت دراجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مهمترین وظیفه خانه صنعت، معدن و تجارت فراهم کردن زمینه حضور توانمند بخش خصوصی درعرصه تولید وسرمایه گذاری و همچنین کاهش تصدی گری دولت درعرصه صنعت وتولید می‌باشد که درصورت تحقق واقعی این امر چشم انداز بسیار روشنی برای بخش‌های تولیدی کشور قابل پیش بینی خواهد بود.

 بابک اسماعیلی رئیس خانه صنعت استان نیز گفت: با پیگیری مجدانه نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی نمایندگی خانه صنعت در شهرستان زرند راه اندازی شد. 

وی گفت: این دفتر در راستای نیل به اهداف انجام کار مردم به دست مردم و در راستای حمایت از صنعتگران و معدنکاران شهرستان زرند راه اندازی شده است. 

رحمانی رئیس اداره صمت زرند، با اشاره به وجود بالغ بر ۳۰۰ واحد صنعتی در شهرستان زرند که عمدتا برای انجام کار‌های اداری می‌بایست برای تمدید یا صدور مجوز به مرکز استان عزیمت کنند و حالا خوشبختانه در شهرستان زرند کار‌های خود را به راحتی انجام می‌دهند. 

 

 

برچسب ها: خانه صنعت ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.