سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید هریس برای مناظره دوم با ترامپ

سخنگوی هریس می‌گوید او درخواست برای یک مناظره دیگر را مطرح کرده، اما ترامپ به خاطر «شکست» در مناظره پیشین آن را نمی‌پذیرد.

برایان فالون، سخنگوی کامالا هریس، نامزد حزب دموکرات می‌گوید: «واضح است که او (هریس) خواستار یک مناظره دیگر با ترامپ است و ما سخنان گفته شده را حرف آخر ترامپ نمی‌دانیم».

به گزارش گاردین، سخنگوی هریس تاکید کرد که ترامپ پس از «باخت بسیار بد سه‌شنبه شب» خواستار مناظره جدید نیست و فقط دارد به احساسات خود رسیدگی می‌کند.

هریس پیش از این نیز خواستار مناظره دوم با ترامپ شده بود. هرچند که دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه روز پنجشنبه در شبکه اجتماعی خود موسوم به «تروث سوشال» تاکید کرد که در مناظره دیگری شرکت نخواهد کرد. 

مناظره ترامپ و هریس سه‌شنبه شب از شبکه ای‌بی‌سی پخش شد و گفته می‌شود ۶۷ میلیون بیننده داشته است. خبرگزاری رویترز به نقل از ۶ حامی حزب جمهوری‌خواه و ۳ مشاور ترامپ می‌گوید این افراد معتقد هستند که هریس تا حد زیادی در مناظره سه‌شنبه شب پیروز شده است. همچنین، بر اساس نظرسنجی رویترز و ایپسوس که روز پنجشنبه منتشر شد، ۵۳ درصد رای دهندگان آمریکایی هریس را پیروز مناظره می‌دانستند، در حالی که تنها ۲۴ درصد افراد معتقد بودند ترامپ پیروز مناظره بوده است.

مترجم: زهرا نجفی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.