سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه تبریز:

استاد شهریار نابغه معاصر شعر و ادب ایران اسلامی است

امام جمعه تبریز گفت: سید محمد حسین بهجت تبریزی متخلص به شهریار نابغه معاصر شعر و ادب ایران اسلامی و آیینه تمام نمای فرهنگ و هویت اصیل ایرانی و شخصیتی منحصر به فرد است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطهری اصل در خطبه‌های نماز جمعه تبریز با اشاره به نامگذاری ۲۷ شهریور به نام روز ملی شعر و ادب فارسی اظهار کرد: استاد شهریار شاعر پرآوازه این مرز و بوم شایسته عنوان‌داری روز شعر و ادب فارسی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطهری اصل گفت: از تمامی نمازگزارانی که در نماز‌های جماعت استان شرکت می‌کنند تشکر می کنم و از این عزیزان می‌خواهم تا برای آمدن به نماز جماعت همواره اشتیاق داشته باشند و در به جای آوردن این امر مبارک از تاخیر و تعلل پرهیز کنند.

وی افزود: تقوا ویژگی اخلاقی است که موجب خود کنترلی در فرد مسلمان می‌شود فردی که از تقوا برخوردار باشد نیازی به کنترل‌های بیرونی چون نیروی انتظامی ندارد چون با تقوا در مقابل هوس‌های شیطانی ایستادگی می‌کند.

وی در خصوص شهید آیت‌الله آل هاشم گفت: مگر امکان دارد فردی بتواند جای شهید آیت الله آل هاشم را بگیرد این امام جمعه‌ محبوب تمام دل‌ها بود.

وی هفته وحدت را از ابتکارات نظام جمهوری اسلامی بیان کرد و گفت:هفته وحدت باید نماد عینی وحدت بین تمام مسلمانان جهان به خصوص ایران اسلامی باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطهری مطهری اصل با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه و شرایط بغرنج در سرزمین‌های اشغالی گفت: شرط نابودی رژیم صهیونیستی ایجاد گرایش عمومی و اتحاد در بین مسلمانان است که دولت‌ها باید زمینه وحدت عمومی را مهیا کنند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با بی‌رحمی مردم مظلوم فلسطین را که حتی خانه‌ای برای زیستن ندارند داخل چادرهایشان بمباران می‌کند اظهار کرد: امیدوارم هرچه زودتر نابودی رژیم صهیونیستی را ببینیم.

برچسب ها: امام جمعه ، نمازجمعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.