سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صعود مقتدرانه شهداب به نیمه نهایی والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا

تیم شهداب یزد در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی موفق به شکست حریف عراقی شد و با اقتدار به مرحله نیم‌نهایی صعود کرد. 

در سومین بازی مرحله یک چهارم نهایی بیست‌وششمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا تیم شهداب یزد (ایران) از ساعت ۱۷ امروز در سومین دیدار این مرحله به مصاف گاز الجنوب (عراق) رفت و سه بر صفر و با امتیاز‌های (۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۳) حریف خود را شکست داد و به جمع تیم‌های مرحله نیمه نهایی پیوست.

در ست اول این دیدار حساس، نماینده عراق در امتیازگیری از نماینده ایران جلو افتاد و در ا‌دامه در یک رقابت تنگاتنگ و نفس‌گیر شهداب موفق به ایجاد اختلاف امتیاز شد و با ۱۰ اختلاف امتیاز، ۲۵ بر ۱۵ پیروز ست نخست بازی شد.

در شروع ست دوم نیز گاز عراق از شهداب پیشی گرفت، اما شاگردان محمدی‌راد با روحیه‌ای مضاف در این ست مقابل عراقی‌ها حاضر شدند و همانند ست قبل از حریف جلو افتادند و این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به سود خود تمام کردند.

در ابتدای ست سوم عباس عبدالکریم لیبروی تیم گاز الجنوب عراق از ناحیه پا دچار مشکل شد و از بازی خارج شد، اما عراقی‌ها پا به پای شهداب کسب امتیاز کردند. در نهایت شهداب میزبان در دفاع‌ها و دریافت‌های خوب مانع نتیجه‌گیری نماینده عراق شد و ست سوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ قاطعانه به سود شهداب یزد به پایان رسید.

مسعود غلامی (کاپیتان)، محمد رضا موذن (لیبرو)، ایلشن داوودی پور، امیر غفور، علی عثمان فریاد، مرتضی شریفی و عرفان نوروزی ترکیب شروع کننده تیم شهداب یزد در مسابقه با نماینده عراق بودند که در این دیدار با لباس‌های نارنجی به مصاف سفید پوشان عراقی رفتند.

آخمتوف آیدوس از قزاقستان داور اول و فهد محمد العوادی از قطر داور دوم این دیدار بودند.

بدین ترتیب شهداب یزد در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم پاولودار والیبال کلاب (قزاقستان) می‌رود. از سوی دیگر گاز الجنوب (عراق) در ادامه مسابقات برای رتبه پنجم تا هشتم به میدان خواهد رفت.

تیم اسپورتینگ کلاب کویت از ساعت ۲۰ و در آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی به مصاف فولاد سیرجان ایرانیان می‌رود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.