سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آرسنال قرارداد آرتتا را تمدید کرد

باشگاه آرسنال قرارداد میکل آرتتا سرمربی خود را تمدید کرد.

باشگاه آرسنال اعلام کرد: قرارداد میکل آرتتا سرمربی جوان اسپانیایی خود را تا سال ۲۰۲۷ تمدید کرده است.

سرمربی اسپانیایی که در اواسط فصل ۲۰-۲۰۱۹ جایگزین اونای امری شد، در دو فصل اخیر آرسنال را به دو رتبه دوم متوالی در لیگ برتر رساند و این باشگاه را یک بار دیگر به سطح اول فوتبال اروپا برگرداند. قرارداد فعلی آرتتا در سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسید.

آرسنال با آرتتا پس از ۷ سال ۲ بار به صورت متوالی در لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد داشت

ادو مدیر ورزشی آرسنال در خصوص تمدید قرارداد آرتتا گفت: ما واقعا خوشحالیم که میکل قرارداد بلندمدت جدیدی امضا کرده است. این یک لحظه بسیار مثبت و غرورآفرین برای همه در باشگاه و بخش مهمی از چیزی است که همه ما برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم.

او بیان کرد: میکل از اولین روزی که به ما پیوست، ویژگی‌های خود را نشان داده است، نه تنها به عنوان یک مدیر فوتبال، بلکه به عنوان فردی با ارزش‌های فوق العاده. ما به کاری که انجام می‌دهیم و می‌خواهیم با هم به آن برسیم اعتقاد قوی داریم. قرارداد جدید میکل به ما ثبات و جهت روشنی می‌دهد، زیرا ما به ارتفاعات جدید می‌پردازیم.

آرتتا پس از تمدید قراردادش گفت: من بسیار احساس غرور می‌کنم، بسیار هیجان زده هستم و مشتاقانه منتظر اتفاقات بعدی هستم. من افتخار می‌کنم که در باشگاه آرسنال هستم.

او ادامه داد: من بسیار خوش شانس هستم که هر روز با افراد خوب و جاه طلبی که در اینجا داریم، کار می‌کنم. احساس می‌کنم بسیار الهام‌بخش هستم، احساس چالش می‌کنم، احساس می‌کنم از من حمایت می‌شود و می‌خواهم خیلی بیشتر از کاری که قبلاً با هم انجام داده‌ایم انجام دهم.

آرتتا بیان کرد: همراه با بازیکنان و همه اعضای باشگاه، ما مشتاقانه منتظر سال‌های آینده هستیم، همراه با هوادارانمان که از نظر احساسی باشگاه و تیم را متحول کرده اند. حامیان ما افراد را متحول کرده اند و ما اکنون متفاوت هستیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.