سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا؛

جاکارتا اندونزی با انگاپت و پاتری به نیمه نهایی رسید

تیم جاکارتا اندونزی در اولین دیدار مرحله یک چهارم نهایی موفق به شکست حریف قطری شد و به عنوان نخستین تیم به مرحله نیم‌نهایی صعود کرد.

مرحله یک چهارم نهایی بیست‌وششمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا امروز (پنج‌شنبه ۲۲ شهریور) با چهار دیدار در ورزشگاه شش هزار نفری شهداب یزد پیگیری می‌شود.

تیم جاکارتا بهایانگ کارا پرسیسی (اندونزی) از ساعت ۱۱ امروز در اولین دیدار مرحله یک چهارم نهایی به مصاف الریان قطر رفت و نماینده اندونزی در این دیدار سه بر صفر و با امتیاز‌های (۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۳) حریف خود را شکست داد تا اولین تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی باشد.

در ست اول نماینده اندونزی از حریف قطری خود پیشی گرفت و با حفظ اختلاف امتیاز تا پایان ست، با امتیاز ۲۵ بر ۱۸ نتیجه ست نخست را از آن خود کرد. در ابتدای ست دوم هر دو تیم با امتیاز نزدیک به هم پیش رفتند و در ادامه این ست شاگردان آلفونسو گنزالس با هماهنگی بیشتر با اختلاف سه امتیازی جلو افتادند و در نهایت با ۸ امتیاز اختلاف نتیجه ست دوم را نیز ۲۵ بر ۱۷ به نام خود ثبت کردند.

در ست سوم تیم الریان قطر بازی بهتری از خود نشان داد و پابه پای تیم مقابل پیش رفت، اما در نهایت نتوانست حریف تیم پرستاره اندونزی شود و نتیجه ست سوم را نیز ۲۵ بر ۲۳ واگذار کرد تا تیم جاکارتا بهایانگ کارا پرسیسی (اندونزی) سه بر صفر پیروز این دیدار شود.

بدین ترتیب نماینده اندونزی در مرحله نیمه نهایی به مصاف پیروز دیدار فولاد سیرجان و نماینده کویت می‌رود. از سوی دیگر تیم الریان قطر در ادامه مسابقات برای رتبه پنجم تا هشتم به میدان خواهد رفت.

علیرضا قریب از ایران در جایگاه داور اول و حامد آقابراری از طرف کشور افغانستان در جایگاه داور دوم دیدار تیم‌های اندونزی و قطر را قضاوت کردند.

این مسابقه با حضور حدود ۲۵۰ تماشاگر در سالن شش هزار نفری شهداب یزد برگزار شد و به مدت ۸۵ دقیقه طول کشید.

از ساعت ۱۴ تیم پاولودار والیبال کلاب (قزاقستان) که در جایگاه سوم گروه خود قرار دارد در دومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم کم ایر عراق که در جایگاه دوم گروه دوم قرار دارد می‌رود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.