سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با آپدیت جدید مایکروسافت، استفاده از استیکی‌نوت در ویندوز آسان‌تر می‌شود

نسخه‌ به‌روزشده‌ Sticky Notes در ویندوز، امکانات کاربردی جدیدی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

بسیاری از کاربران برای پیگیری همه‌ی کار‌ها از یادداشت‌های کوچک استفاده می‌کنند. مایکروسافت مدتی قبل علاوه‌بر اپلیکیشن پیش‌فرض Notes ویندوز، Sticky Notes یا یادداشت‌های چسبان را به OneNote اضافه کرد. اکنون استیکی‌نوت با برخی ویژگی‌های جدید و کاربردی به‌روزرسانی شده است که ازجمله می‌توان به روشی برای متمایزکردن آنها از برنامه‌ی پیش فرض یادداشت ویندوز اشاره کرد.

طبق اعلام وب‌سایت انجمن فناوری مایکروسافت، این شرکت به‌روزرسانی کاملاً جدیدی برای اپلیکیشن Sticky Notes روی OneNote منتشر کرده است. اکنون می‌توانید این برنامه را از منو استارت اجرا کنید. غول فناوری اهل ردموند می‌گوید که نسخه‌ی به‌روز استیکی‌نوت از نماد بنفش بهره می‌برد تا به تمایز آن از برنامه‌ی پیش فرض Note کمک کند.

Sticky Notes جدید برای OneNote ویژگی‌های پیشرفته‌ای ارائه می‌دهد که اگر می‌خواهید یادداشتی را روی سایر پنجره‌های خود نگه دارید، می‌توانید روی نماد سنجاق کلیک کنید. این ویژگی زمانی بسیار کاربردی خواهد بود که می‌خواهید کاری را روی مرورگر انجام دهید و هم‌زمان یادداشت‌های خود را ببینید.

از دیگر ویژگی‌های آپدیت Sticky Notes می‌توان به امکان کپی کل محتوای یادداشت‌ها با چند کلیک اشاره کرد. برای این منظور فقط باید روی نماد سه‌نقطه‌ی یادداشت و سپس روی دکمه‌ی Copy کلیک کنید.

مایکروسافت می‌گوید که نسخه‌ جدید استیکی‌نوت هنوز دردسترس همه‌ی کاربران قرار ندارد؛ بنابراین، اگر آن را نمی‌بینید کمی صبر کنید. براساس اعلام این شرکت، کاربران می‌توانند یادداشت‌های خود را در نسخه‌های اندروید و iOS اپلیکیشن OneNote مشاهده کنند که راهی عالی دسترسی به یادداشت‌ها روی دستگاه‌های مختلف است.

منبع: زومیت

برچسب ها: مایکروسافت ، ویندوز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.