سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادعای اتحادیه اروپا: دولت جدید ایران به‌طور اساسی با آژانس اتمی همکاری کند

نماینده دائم اتحادیه اروپا نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین گفت: از دولت جدید ایران می‌خواهیم که در راستای اجرای کامل تعهدات خود در چارچوب توافقنامه پادمان جامع، به طور اساسی و سریع با آژانس همکاری کند.

کارل هالگارد روز چهارشنبه در نشست فصلی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پیرامون اجرای موافقتنامه پادمان در ایران، ادعا کرد: اتحادیه اروپا به شدت نگران است که آژانس هنوز در موقعیتی نیست که به دلیل عدم همکاری مداوم ایران، اطمینان دهد که برنامه هسته‌ای ایران منحصراً صلح آمیز است. مایه تاسف است که به‌رغم چهار قطعنامه شورا و فرصت‌های متعدد، ایران توضیحات فنی معتبری ارائه نکرده است که آژانس را قادر سازد صحت و کامل بودن اعلامیه‌های ایران را تایید کند. در عوض، ایران اظهاراتی را مطرح می‌کند که با یافته‌های آژانس همخوانی ندارد.

وی با تکرار ادعا‌های پادمانی و ریشه‌دار در اسناد جعلی رژیم صهیونیستی مدعی شد: بیش از پنج سال از کشف ذرات اورانیوم با منشأ انسانی در تورقوزآباد و تقریباً چهار سال از کشف ذرات مشابه در ورامین می‌گذرد. نزدیک به دو سال از زمانی که شورا در قطعنامه نوامبر ۲۰۲۲ اعلام کرد، حل‌وفصل تمام موضوعات باقی مانده پادمانی ضروری و فوری است می‌گذرد.

سفیر اتحادیه اروپا ادامه داد: این مسائل به فعالیت‌های اعلام نشده و سایت‌هایی مربوط است که شامل مواد هسته‌ای اعلام‌نشده و ممکن است امروز هم در ایران وجود داشته باشد. این وضعیت عمیقا نگران کننده است. ایران باید این مسائل ناشی از تعهدات قانونی خود را حل و فصل کند و اجازه راستی‌آزمایی عدم انحراف مواد هسته‌ای را به آژانس بدهد.

گفتنی است، ادعا‌های پادمانی درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران ریشه در اسناد جعلی رژیم صهیونیستی دارد که با هدف امنیتی سازی پرونده هسته‌ای ایران، در اختیار رسانه‌ها و مقامات آژانس قرار گرفته است.

جمهوری اسلامی ایران ضمن رد ادعا‌های مطرح شده و تاکید بر اینکه تعهدات کشور‌ها در حوزه پادمان نامحدود نیست، اسفند ۱۴۰۱ در جریان سفر دو روزه رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران، به صورت داوطلبانه با فعالیت‌های راستی آزمایی و نظارت بیشتر بازرسان این سازمان، در چارچوب قانون راهبردی مجلس (قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران) موافقت کرد؛ توافق که بعدا بیانیه مشترک ۴ مارس شهرت یافت. در پی این توافق جلساتی در سطح کارشناسی برگزار شد و با تعاملات انجام شده چندین موضوع فنی بین ایران و آژانس حل و فصل شد.

جمهوری اسلامی ایران همواره تاکید کرده است که همکاری خود را با آژانس در چارچوب موافقتنامه جامع پادمان ادامه داده و مسائل باقی‌مانده پادمانی نیز با رویکرد حرفه‌ای و بدون جانبداری آژانس قابل حل است.

سفیر اتحادیه اروپا در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان این ادعا که هیچ پیشرفتی در اجرای توافقات اسفند ۱۴۰۱ صورت نگرفته است مدعی شد: ما از ایران می‌خواهیم که بیانیه مشترک را اجرا کند و به طور جدی بر اساس آخرین پیشنهادات ملموس آژانس تعامل کند.

وی ازسرگیری اجرای پروتکل الحاقی و احیای مجوز تعدادی از بازرس‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را که ایران درچارچوب حقوق حاکمیتی مصرح در ماده ۹ موافقتنامه جامع پادمان لغو کرد، خواستار شد و ادعا کرد: ما از ایران می‌خواهیم که این تصمیم را بدون تأخیر بیشتر، لغو کند، اجرای موقت پروتکل الحاقی را از سر بگیرد تا آژانس بتواند تضمین‌های معتبری را در خصوص عدم وجود فعالیت‌های هسته‌ای اعلام نشده در ایران ارائه کند. ما تأکید می‌کنیم که اجرای کد اصلاحی ۳.۱ یک تعهد قانونی تحت ترتیبات فرعی توافقنامه پادمان جامع است که نمی‌تواند به‌طور یک‌جانبه اصلاح یا تعلیق شود.

هالگارد با بیان اینکه «ما از دولت جدید ایران می‌خواهیم، در راستای اجرای کامل تعهدات خود در چارچوب توافقنامه پادمان جامع، به طور اساسی و سریع با آژانس همکاری کند» سخنان خود را با این ادعا به پایان برد که اجرای قطعنامه‌های شورای حکام درباره برنامه هسته‌ای ایران ضروری و فوری است.

منبع: ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۲۵ ۲۳ شهريور ۱۴۰۳
و این در حالی است که اتحادیه اروپا جنایتکار از اسفند ماه سال 1400 تاکنون در مورد جنگ اوکراین و روسیه متهم است و نه مدعی
اتحادیه اروپا جنایتکار از اسفند ماه سال 1400 تاکنون عامل اصلی جنگ اوکراین و روسیه بوده است.
ناشناس
۱۲:۱۶ ۲۳ شهريور ۱۴۰۳
دولت جوبایدن وحشی از 18 مهر ماه سال 1402 تاکنون شریک جرم جنایت های اسرائیل و آمریکا در جنگ غزه بوده است.
چرا آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند؟
رفتار رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، مصداق نسل کشی و جنایت جنگی است
خواستار محاکمه جنایتکاران جنگی و عوامل نسل‌کشی غزه هستیم
کشورهای اروپایی از سال 2015 تاکنون به تعهدات خود در برجام عمل نکردند
۰۰:۱۶ ۲۳ شهريور ۱۴۰۳
کشورهای اروپایی از سال 2015 تاکنون به تعهدات خود در برجام عمل نکردند
تروئیکای اروپایی به تعهدات خود در برجام عمل نمی‌کنند
ناشناس
۱۳:۲۱ ۲۲ شهريور ۱۴۰۳
بیانیه اتحادیه اروپا علیه برنامه هسته ای ایران، دخالت و مداخله در امور داخلی ایران است و به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.
ناشناس
۱۲:۱۴ ۲۲ شهريور ۱۴۰۳
بطور اساسی و بی بهانه دست از سر عقب نگهداشتن و جلوگیری از پیشرفت کشورهای مستقل بردارید ،،،،اگر تونستید نه،،،
کشورهای اروپایی سگ دست نشانده آمریکا از سال 2015 تاکنون به تعهدات خود در برجام عمل نکردند چرا؟
۱۰:۵۵ ۲۲ شهريور ۱۴۰۳
کشورهای اروپایی سگ دست نشانده آمریکا از سال 2015 تاکنون به تعهدات خود در برجام عمل نکردند چرا؟
و این در حالی است که اتحادیه اروپا جنایتکار خودش از سال 1392 تاکنون عامل اصلی مشکل صلح آمیز هسته ای ایران بوده است.
و این در حالی است که اتحادیه اروپا جنایتکار خودش از سال 1392 تاکنون عامل اصلی مشکل توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، دوحه و عمان بوده است.
ناشناس
۱۳:۲۲ ۲۲ شهريور ۱۴۰۳
بیانیه اتحادیه اروپا علیه برنامه هسته ای ایران، دخالت و مداخله در امور داخلی ایران است و به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.
ناشناس
۰۸:۰۲ ۲۲ شهريور ۱۴۰۳
معذرت میخواهم .اشتباه لپی بود
صحیح اش اینه
اتحادیه اروپایی از رژیم کودک کش صهیونیستی خواسته
که اجازه دهد که گروسی به سایت های اتمی رفته و
گزارش مفصلی در این رابطه به اتحادیه اروپا بدهد
تا از نگرانی بیرون ایند ...
محمدولایی بازنشسته
۰۷:۲۹ ۲۲ شهريور ۱۴۰۳
فعلا اولویت همسان سازی بازنشستگانه شما کور خوانده ای اول شما باید به برجام پیبند شوی
ناشناس
۰۱:۱۲ ۲۲ شهريور ۱۴۰۳
مقام سابق آمریکا:
ایران به برجام پایبند بود
۱۱ شهریور ۰۳
یک مقام سابق وزارت امورخارجه آمریکا با انتقاد از خروج یک‌جانبه واشنگتن از برجام تاکید کرد هیچ دولتی، چه جمهوری‌خواه باشد و چه دموکرات نمی‌خواهد با ایران وارد جنگ شود.
باید با اتحادیه اروپا مقابله کنیم
۰۰:۵۸ ۲۲ شهريور ۱۴۰۳
باید با اتحادیه اروپا مقابله کنیم
اعتماد دولتمردان و مسئولان به آمریکا، انگلیس، فرانسه آلمان در مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، دوحه و عمان حمایت از این جنایتکاران بوده است.
۰۰:۵۰ ۲۲ شهريور ۱۴۰۳
اعتماد دولتمردان و مسئولان به آمریکا، انگلیس، فرانسه آلمان در مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، دوحه و عمان حمایت از این جنایتکاران بوده است.
ناشناس
۰۰:۱۳ ۲۲ شهريور ۱۴۰۳
چشم حتما تشریف بیارید
و این در حالی است که همکاری ایران با آژانس اتمی از سال 1392 تاکنون به نفع مردم ایران و کشور ایران نبوده است.
۲۳:۳۸ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
و این در حالی است که همکاری ایران با آژانس اتمی از سال 1392 تاکنون به نفع مردم ایران و کشور ایران نبوده است.
ناشناس
۲۳:۲۵ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
برنامه هسته ای ایران صلح آمیز است ولی اما متأسفانه سران بی ادب سه کشور اروپایی انگلیس جنایتکار، فرانسه جنایتکار، آلمان جنایتکار مانند سران بی ادب آمریکا جنایتکار از سال 1392 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
ناشناس
۲۳:۲۳ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
برنامه هسته ای ایران صلح آمیز است ولی اما متأسفانه سران بی ادب سه کشور اروپایی جنایتکار مانند سران بی ادب آمریکا جنایتکار از سال 1392 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
آمریکا و اروپا و صهیونیست‌ها بزرگترین حامی داعش و تروریست هستند
۲۳:۲۲ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
آمریکا و اروپا و صهیونیست‌ها بزرگترین حامی داعش و تروریست هستند
ناشناس
۲۳:۲۱ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
آمریکا دشمن تاریخی مردم ایران است و از سال 1332 تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
انگلیس دشمن تاریخی مردم ایران است و از سال 1332 تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
ناشناس
۲۳:۲۱ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
آمریکا در سال 1397 به صورت غیر قانونی از توافق هسته ای و برجام خارج شده است پس آمریکا دیگر حق دخالت و مداخله در مورد برنامه هسته‌ای ایران و غنی سازی 60 درصد و غیره را ندارد.
اروپایی‌ها از سال 2015 تاکنون به تعهدات خود در برجام عمل نکردند/ اروپایی‌ها از سال 1394 تاکنون به تعهدات خود در برجام عمل نکردند.
۲۳:۲۰ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
اروپایی‌ها از سال 2015 تاکنون به تعهدات خود در برجام عمل نکردند/ اروپایی‌ها از سال 1394 تاکنون به تعهدات خود در برجام عمل نکردند.
ناشناس
۲۳:۲۰ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
سوئد درحالی از حقوق بشر سخن می‌گوید که در اهانت به بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان به طور آشکارا با اهانت‌کنندگان به کتاب آسمانی و عمل شنیع آتش زدن قرآن همراهی می‌کند ولی شهادت دادن چند تروریست شناخته شده منافقین که دستشان به خون حداقل 18 هزار نفر آلوده است را ملاک قضاوت قرار می‌دهد و آقای نوری بی‌گناه را در دادگاه فرمایشی به حبس ابد محکوم می‌کند!‎‌
ناشناس
۲۳:۱۹ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
صدور بیانیه آمریکا و تروئیکای اروپایی درباره برنامه هسته‌ای ایران/ آمریکا باید به داند عضو برجام نیست و تاکنون هم نبوده است. سه کشور اروپایی هم از سال 2015 تاکنون به تعهدات خود در برجام عمل نکردند. سه کشور اروپایی عضو برجام رسما باید از ایران عذرخواهی کنند.
ناشناس
۲۳:۱۸ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
صلح آمیز هسته ای ایران 100 درصد فقط یک بهانه بوده است.
مشکل اصلی آمریکا و هم کشورهای اروپایی با ایران صلح آمیز هسته ای نیست و تاکنون هم نبوده است
مشکل اصلی آمریکا و هم کشورهای اروپایی با ایران در سال 1332 شروع و آغاز شده است و نه در سال 1392
آمریکا و هم کشورهای اروپایی حق صلاحیت مذاکره در باره سلاح هسته ای ندارند چون به خاطر خودشان بمب اتمی در اختیار دارند.
ناشناس
۲۳:۱۶ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است. آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد. آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم.
مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار و هم سازمان های بین المللی خیانتکار سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار از جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تاکنون هیچ کاری، اقدامی اعتراضی به این جنایات و حشیانه وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و مزدورانشان نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
ناشناس
۲۳:۱۶ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
آمریکا جنایتکار همراه چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2001 تاکنون تسلیحات تروریسم تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
آمریکا جنایتکار همراه چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2001 تاکنون تسلیحات القاعده تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
آمریکا جنایتکار همراه چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2001 تاکنون تسلیحات گروه های تروریستی تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
آمریکا جنایتکار همراه چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2011 تاکنون تسلیحات داعش تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
ناشناس
۲۳:۱۵ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
مشکل برجام هیچ ارتباطی و ربطی به حمله به سفارت سعودی ندارد
مشکل برجام به خاطر دخالت و مداخله رژیم صهیونیستی بوده است.
دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار به درخواست نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سال 2018 به صورت غیر قانونی از برجام خارج شده است.
ناشناس
۲۳:۱۵ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
نتیجه گفت‌وگو ایران در این مدت 12 سال با غربی‌ها جنایتکار صفر!
آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل نمی کنند
انتظار حل مشکلات با آمریکا یا اروپا اشتباه است.
اگر انتظار داریم آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل کنند اشتباه می کنیم
آمریکا فقط زبان زور را می فهمد.
اروپا فقط زبان زور را می فهمد.
اغتشاشات اخیر در سازمان های جاسوسی آمریکا، اروپا و اسرائیل و مزدورانشان طراحی شده بود.
ناشناس
۲۳:۱۴ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
و متاسفانه برخی ها از اهانت ها و خیانت های آمریکا و هم سه کشور اروپایی در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین، درس عبرت نگرفتند وباز هم به دنبال مذاکره، گفت وگو و همکاری با آمریکا و مزدورانشان هستند
مشکل اصلی آمریکا و سه کشور اروپایی با ایران هیچ ارتباطی و ربطی به توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین ندارد
۲۳:۱۴ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
مشکل اصلی آمریکا و سه کشور اروپایی با ایران هیچ ارتباطی و ربطی به توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین ندارد
مشکل اصلی آمریکا و سه کشور اروپایی با ایران سیاسی بوده است
مشکل اصلی آمریکا و سه کشور اروپایی با ملت ایران از سال 1332 شروع وآغاز شده است
مشکل اصلی آمریکا و سه کشور اروپایی با حکومت نظام جمهوری اسلامی ایران از سال 1357 شروع وآغاز شده است
مذاکره ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی و غیره در مورد صلح آمیز هسته ای از ابتدا غلط و اشتباه بود و مقصر اصلی فقط دولت حسن روحانی بوده است.
۲۳:۱۴ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
مذاکره ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی و غیره در مورد صلح آمیز هسته ای از ابتدا غلط و اشتباه بود و مقصر اصلی فقط دولت حسن روحانی بوده است.
اروپا جنایتکار از سال 1982 تاکنون در تمامی جنایات همه گروه های تروریستی شریک جرم است. اروپا جنایتکار از سال 2011 تاکنون در تمامی جنایات داعش شریک جرم است.
۲۳:۱۳ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
آمریکا جنایتکار از سال 1982 تاکنون در تمامی جنایات همه گروه های تروریستی شریک جرم است. آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون در تمامی جنایات داعش شریک جرم است.
اروپا جنایتکار از سال 1982 تاکنون در تمامی جنایات همه گروه های تروریستی شریک جرم است. اروپا جنایتکار از سال 2011 تاکنون در تمامی جنایات داعش شریک جرم است.
اروپا جنایتکار از سال 1982 تاکنون در تمامی جنایات همه گروه های تروریستی شریک جرم است. اروپا جنایتکار از سال 2011 تاکنون در تمامی جنایات داعش شریک جرم است.
۲۳:۱۳ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
آمریکا جنایتکار از سال 1982 تاکنون در تمامی جنایات همه گروه های تروریستی شریک جرم است. آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون در تمامی جنایات داعش شریک جرم است.
اروپا جنایتکار از سال 1982 تاکنون در تمامی جنایات همه گروه های تروریستی شریک جرم است. اروپا جنایتکار از سال 2011 تاکنون در تمامی جنایات داعش شریک جرم است.
ناشناس
۲۳:۱۲ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
آمار شهدای غزه به 41 هزار و 972 نفر رسید سوال اینجاست پس مدعیان حقوق بشر سگ دست نشانده کاخ سفید کجا هستند.
اعتراف رسانه اسرائیلی: آمریکا نبود، اسرائیل با سنگ و چوب می‌جنگید
۲۳:۱۲ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
اعتراف رسانه اسرائیلی: آمریکا نبود، اسرائیل با سنگ و چوب می‌جنگید
همه کشورهاي عربي منطقه از صدام حمايت مي کردند
۲۳:۱۱ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
همه کشورهاي عربي منطقه از صدام حمايت مي کردند
همه کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس درباره حمایت از صدام حسین علیه ایران اتفاق نظر داشتند
کشورهای حوزه خلیج فارس به صدام پول می‌دادند تا با ایران بجنگد
صدام مورد حمایت کشورهای عربی حوزه خلیج فارس بود حتی قبل از آمدن تحریم هم مورد حمایت همه جانبه آنها بود و به صدام پول می‌دادند تا با ایران بجنگد.
متاسفانه برخی ایرانی ها هنوز هم از اهانت ها و خیانت های و جنایت های کشورهای عربی جنایتکار به همراه کشورهای غربی جنایتکار حمایت همه جانبه از صدام درس عبرت نگیرند چرا؟
جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی کشورهای عربی و کشورهای غربی را در جنگ تحمیلی هشت ساله را فراموش کردند چرا؟
در جنگ تحمیلی هشت ساله بیش از 80 کشور در جهان به سرکردگی واشنگتن و در سایه سکوت سازمان های بین المللی و با کمک های مالی کشورهای عربی منطقه از رژیم سابق عراق همه جانبه حمایت می کردند.
مذاکره با آمریکا و متحدانش جرم، حرام و خیانت است و هم اهانت، توهین و بی احترامی به مردم ایران بوده است.
ناشناس
۲۳:۱۱ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
کشور ما به بمب اتم نیاز دارد و نه برجام
برجام از سال 1394 تاکنون مشکلات مردم و کشور را 1000 برابر بیشتر کرده است.
برجام دیگر به درد مردم ایران و کشور ایران نمی خورد
برجام از سال 1394 تاکنون دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی ایران را بیشتر کرده است.
مذاکره، توافق هسته ای و برجام تاکنون در سراسر کشور یک فاجعه برزگی ایجاد کرده است.
مذاکره ایران با آمریکا، غرب و... در این مدت 12 سال در مورد صلح آمیز هسته ای متأسفانه در کشور یک فاجعه بزرگ ایجاد کرده است.
۲۳:۰۵ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
مذاکره ایران با آمریکا، غرب و... در این مدت 12 سال در مورد صلح آمیز هسته ای متأسفانه در کشور یک فاجعه بزرگ ایجاد کرده است.
تشکر از روسیه
۲۲:۵۱ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
روسیه رسما مرگ برجام را اعلام کرد
امیر عباسپور
۲۲:۴۴ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
در دوران روحانی در قلب راکتور بتن ریختن.... در دوران پرشکیان در انرژی اتمی رو گل میگیرن....علی برکت الله...
ناشناس
۲۲:۴۳ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
دلیل و علت سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس در مورد ادعای اتحادیه اروپا: دولت جدید ایران به‌طور اساسی با آژانس اتمی همکاری کند چیست؟
دلیل و علت سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس در مورد اظهارات ضد ایرانی وزیر خارجه انگلیس در سفر به اوکراین چیست؟
دلیل و علت سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس در مورد ادعای اتحادیه اروپا: دولت جدید ایران به‌طور اساسی با آژانس اتمی همکاری کند چیست؟
۲۲:۴۰ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
دلیل و علت سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس در مورد ادعای اتحادیه اروپا: دولت جدید ایران به‌طور اساسی با آژانس اتمی همکاری کند چیست؟
رژیم صهیونیستی، با فعالیت‌های هسته‌ای مخفیانه تهدید بزرگی علیه صلح و امنیت بین‌المللی و منطقه‌ای است
۲۲:۲۳ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
رژیم صهیونیستی، با فعالیت‌های هسته‌ای مخفیانه تهدید بزرگی علیه صلح و امنیت بین‌المللی و منطقه‌ای است
هرگز نمی‌پذیریم اتحادیه اروپا جنایتکار برای ما تعیین تکلیف کند.
۲۲:۱۵ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
هرگز نمی‌پذیریم اتحادیه اروپا جنایتکار برای ما تعیین تکلیف کند.
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
غلط زیادی ودیگرهیچ!
ناشناس
۲۱:۴۰ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
و این در حالی است که دولت های قبلی هزاران بار با آژانس اتمی همه جانبه همکاری کردند و هم متهم شده
اورانیوم غنی‌شده ایران به ۱۶۵ کیلو رسید ولی اما خیلی کم است
اورانیوم غنی‌شده ایران به ۱۶۵ کیلو رسید ولی اما خیلی کم است
۲۱:۳۸ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
اورانیوم غنی‌شده ایران به ۱۶۵ کیلو رسید ولی اما خیلی کم است
و این در حالی است که دولت های قبلی هزاران با آژانس اتمی همه جانبه همکاری کردند و هم متهم شده
۲۱:۳۷ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
و این در حالی است که دولت های قبلی هزاران با آژانس اتمی همه جانبه همکاری کردند و هم متهم شده
اتحادیه اروپا حق دخالت در امور داخلی ایران را ندارد
۲۱:۱۸ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
اتحادیه اروپا حق دخالت در امور داخلی ایران را ندارد
ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری نمی‌کند و ما همه جانبه استقبال می کنیم
۲۱:۱۴ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری نمی‌کند و ما همه جانبه استقبال می کنیم
هیچ کسی حق ندارد با آژانس اتمی همکاری کند
۲۱:۱۰ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
هیچ کسی حق ندارد با آژانس اتمی همکاری کند
هیچ کسی حق ندارد با آژانس اتمی همکاری کند
۲۱:۱۰ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
هیچ کسی حق ندارد با آژانس اتمی همکاری کند
ناشناس
۲۱:۰۶ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
ادعاها درباره ارسال تسلیحات از ایران به روسیه بی‌اساس است/ و این در حالی است که آمریکا و کشورهای اروپایی و ناتو از اسفند ماه سال 1400 تاکنون تسلیحاتی و مالی اوکراین را تامین می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند پس آمریکا و متحدانش 100 درصد فقط عامل اصلی جنگ اوکراین و روسیه هستند.
ناشناس
۲۱:۰۵ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
بیانیه اتحادیه اروپا علیه برنامه هسته ای ایران، دخالت و مداخله در امور داخلی ایران و به خاطر ناتوانیف کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.
اتحادیه اروپا جنایتکار دیگر حق صلاحیت حرف زدن در باره برنامه هسته ای ایران را ندارد.
ناشناس
۲۱:۰۴ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
اروپا در توافق هسته ای و برجام کاملاً شکست خورده است.

سوال اینجاست خیانتکاران پس چرا در مورد صدور بیانیه آمریکا و تروئیکای اروپایی درباره برنامه هسته‌ای ایران هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟
کشورهای اروپایی سگ دست نشانده آمریکا از سال 2015 تاکنون به تعهدات خود در برجام عمل نکردند چرا؟
بیانیه مشترک آمریکا و تروئیکای اروپایی علیه ایران دخالت و مداخله در امور داخلی ایران است و هم 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره بوده است.

اتحادیه اروپا جنایتکار دیگر حق حرف زدن علیه برنامه هسته‌ای ایران را ندارد.

اروپایی که به دشمن ما اسلحه می‌داد حق ندارد درباره تسلیحات ما حرف بزند.

عراقچی هم توان و جرأت دفاع از مردم و کشور در برابر مقابله آمریکا، غرب و... را ندارد و تاکنون نداشته است.

ایران فقط در جنگ تحمیلی 8 ساله به خاطر جنایت های آمریکا، کشورهای اروپایی جنایتکار و هم کشورهای عربی جنایتکار کمک، حمایت و پشتیبانی از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور بیش از 600 هزار نفر شهید داده است.
ناشناس
۲۰:۴۷ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
همکاری از ما ، تحریم و بداخلاقی از شما