سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه شهید چمران اهواز

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز، گفت: در سال تحصیلی جدید ۳ ‌هزار و ۴۵۱ دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی، پذیرش می‌شود.

رحیم پیغان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به اعلام ظرفیت دانشگاه به سازمان سنجش برای پذیرش دانشجوی کارشناسی در سال تحصیلی جدید، گفت: ظرفیت رشته‌ها به سازمان سنجش اعلام شده است و بر این اساس در دوره کارشناسی و از طریق کنکور سراسری دو هزار و ۵۸ دانشجوی جدید در ۵۳ رشته پذیرش می‌شوند.

او با اشاره به اعلام نتایج نهایی دکترای تخصصی افزود: همچنین در سال تحصیلی جدید ۲۴۰ دانشجو در مقطع دکترای تخصصی در ۷۳ کد رشته محل در دانشگاه شهید چمران اهواز پذیرفته شده‌ است.

آقای پیغان اضافه کرد: در مقطع کارشناسی ارشد نیز یک‌ هزار و ۱۲۶ دانشجو در ۱۴۳ رشته گرایش پذیرفته خواهد شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: در حال حاضر ۴۱۲ رشته گرایش شامل ۵۳ رشته کارشناسی، ۲۲۵ رشته کارشناسی ارشد، یک رشته دکترای حرفه‌ای و ۱۳۳ رشته دکترای تخصصی در این دانشگاه تدریس می‌شود.

این مقام مسئول می‌گوید: امسال در مقطع کارشناسی ارشد رشته‌های مدیریت ورزش، مدیریت سازمان‌ها و باشگاه‌های ورزشی، مهندسی کامپیوتر گرایش اینترنت اشیاء و در مقطع دکتری رشته‌های مدیریت بارزگانی گرایش رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی، مهندسی عمران گرایش مهندسی آب و سازه‌های هیدرولیکی به رشته‌های دانشگاه افزوده شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.