سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت بیش از ۳۶ هزار میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران زنجان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت:۳۶ هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال از بهای خرید تضمینی گندم کشاورزان زنجانی که محصول خود را تحویل سیلوهای ملکی و خصوصی داده بودند، پرداخت شد.

ولی اله زمانی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بیش از ۴۱ درصد از بهای گندم تحویلی کشاورزان زنجانی که گندم خود را تحویل داده اند به عنوان بخشی از بهای خرید تضمینی از طریق بانک عامل(کشاورزی) به گندمکاران پرداخت شده است.

وی با تأکید بر اینکه روند پرداخت بهای خرید تضمینی گندم به کشاورزان شدت گرفته است، خاطرنشان کرد: بخش عظیمی از مطالبات گندمکاران در روزهای آینده تا آخر شهریور ماه سال جاری به حساب آنان واریز و پرداخت مطالبات به روز می‌شود.

زمانی گفت: بیش از ۴۹۶ هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی تا ۲۰ شهریورماه سال ۱۴۰۳ خریداری و در سیلوهای استاندارد ذخیره سازی شده است.

وی اظهار داشت: تاکنون ۸۴ هزار و ۹۶۴ محموله گندم از ۲۴ هزار و ۶۶ گندمکار خریداری و در سلیوهای ملکی و بخش خصوصی، جهت برنامه‌ریزی در تامین آرد و نان شهروندان ذخیره شده است.

زمانی ادامه داد: طبق اعلام بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سال جاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم ۱۷۵ هزار ریال تعیین شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.