سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امارات به‌طور ناگهانی سفر یک مقام اسرائیلی را لغو کرد

منابع صهیونیستی اعلام کردند که امارات به‌طور ناگهانی سفر یک مقام وزارت خارجه این رژیم را لغو کرده است.

یک وب‌سایت صهیونیستی اعلام کرد که امارات متحده عربی روز دوشنبه به‌طور غیرمنتظره و بدون اخطار، سفری را که قرار بود توسط یک مقام ارشد وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی انجام شود، لغو کرد.

براساس گزارش القدس العربی، وب سایت i 24 NEWS گزارش داد: عودید یوسف، معاون رئیس بخش خاورمیانه وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی قرار بود روز گذشته وارد ابوظبی شود تا با مقامات ارشد دیپلماتیک امارات دیدار کند، اما درست چند ساعت قبل از پرواز، پیامی از ابوظبی مبنی بر لغو پرواز رسید.

 این وب‌سایت به نقل از سفارت اسرائیل در ابوظبی ادعا کرد که دلیل لغو این سفر تنها مربوط به زمان‌بندی است و همچنین به نقل از یک مقام ارشد سابق در وزارت امور خارجه درباره زمان لغو این دیدار گفت که قبل از زمان پرواز روز و ساعت آن مشخص شده بود، مطمئناً این می‌تواند به عنوان نشانه‌ای از نارضایتی تلقی شود.

این سایت در پایان اعلام کرد: انتظار می‌رود پس از حدود یک ماه، امیر حایک سفیر اسرائیل در امارات به وظایف خود در این کشور پایان دهد، در حالی که فردی که به عنوان جایگزین وی در این سمت منصوب شده است، یوسی شلی، مدیرکل دفتر نخست‌وزیر اسرائیل است که به خوبی در ابوظبی مورد استقبال قرار گرفته است.

مترجم: مینا عظیمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.