سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲ عضو سلب عضویت شده شورای شهر سرپل ذهاب به کار خود برگشتند

۲ عضو شورای شهر سرپل ذهاب که بهمن ماه پارسال با تشکیل پرونده قضایی سلب عضویت شده بودند؛ پس از دریافت رای برائت از دادگاه به کار خود برگشتند.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی سرپل ذهاب امروز چهارشنبه هنگام بازگشت به کار رسمی اعضای برکنار شده در جلسه انتخاب هیات رئیسه شورای این شهر  اظهار کرد: بهرام اکبری و کیوان امینی ۲ عضو شورای شهر سرپل ذهاب بهمن ماه سال گذشته به دلیل تشکیل پرونده قضایی از فعالیت شغلی خود برکنار شده بودند.

مرزبان بساطی اظهار کرد: این ۲ عضو شورای شهر پس از دریافت حکم برائت قضایی به محل کار خود بازگشته و امروز در آیینی فعالیت دوباره کاری خود را از سر گرفتند.

وی ادامه داد: پس از بازگشت به کار این ۲ عضو اصلی، شیرزاد صیدی و مسعود مروتی که از اعضای علی البدل به عنوان جایگزین این افراد عضو اصلی شورای شهر سرپل ذهاب شده بودند؛ از ترکیب شورا کنار گرفتند.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی سرپل ذهاب گفت: امروز همچنین با انتخاب هیات رئیسه شورای شهر سرپل ذهاب کیوان امینی به عنوان رییس و بهرام اکبری نایب رییس، قباد کریمی سخنگو، حشمت صفری خزانه دار و علی مرادیان به عنوان منشی شروع به کار کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.