شهردار کرمانشاه با بیان اینکه در این کلانشهر با انباشت عقب افتادگی از ادوار قبل مواجه هستیم، گفت: مدعی نیستیم که مشکلی در کرمانشاه نداریم، اما باید با انصاف در مورد فعالیت‌های شهرداری قضاوت شود و رسانه‌ها به انعکاس کار‌های انجام شده نیز بپردازند.

نادر نوروزی شهردار کرمانشاه شامگاه چهارشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران کرمانشاه در هتل پارسیان این شهر افزود: در مجموعه شهرداری از نقد و انتقاد رسانه‌ها و خبرنگاران استقبال می‌شود، اما جلو تشویش اذهان عمومی و توهین را می‌گیریم.

وی از مطبوعات و رسانه‌ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی یاد کرد و گفت: رسانه‌ها صدای مردم را به مسوولان می‌رسانند و مطالبه گر هستند و نقش بسیار مهمی در جامعه دارند.

شهردار کرمانشاه با اذعان به اینکه معتقد نیستیم که همه کار‌های شهرداری خوب و یا بد بوده است، اظهار کرد: همه این موارد نسبی است و از این رو در مورد اقدامات انجام شده در شهرداری باید با انصاف قضاوت کرد و شرایط را نیز در نظر گرفت.

نوروزی در پاسخ به انتقادات تندی که از سوی برخی افراد در این نشست از شورای شهر و شهردار کرمانشاه مطرح شد، تاکید کرد: اگر یاد بگیریم انصاف داشته باشیم یک قدم به سمت توسعه گام برداشته ایم؛ حرف زدن آسان است، اما کار کردن در این شرایط سخت هنر است.

وی گفت: کرمانشاه شهر بزرگ و کلانشهر است، اما برخلاف بزرگی شهر گردش مالی آن اندک است با این وجود در مقایسه با دیگر شهر‌ها عملکرد مجموعه همکاران شهرداری قابل قبول است.

شهردار کرمانشاه به جمع آوری روزانه ۷۵۰ تن زباله در این شهر اشاره کرد و گفت: هر چند مشکلاتی در شهر وجود دارد، اما نمی‌شود گفت که هیچ کاری توسط شهرداری انجام نمی‌شود و یا اینکه زباله انباشت شده است.

شهرداری کلان شهر کرمانشاه با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در قالب هشت منطقه شهری به شهروندان خدمات ارائه می‌دهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.