سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح پایگاه هوایی سپاه ارومیه

با حضور فرمانده سپاه پاسداران پنجمین پایگاه هوانیروز سپاه در ارومیه افتتاح شد.

پایگاه هوایی سرلشکر شهید محمود آبادی با حضور سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، جمعی از فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و استاندار آذربایجان غربی در ارومیه به بهره برداری رسید.

سرتیپ‌ دوم پاسدار خلبان محمد رحمانی فرمانده هوا نیروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین افتتاحیه این پایگاه هوایی اظهار کرد: این طرح کار جهادی مهم و اثر گذاری برای نیروی زمینی سپاه است و با توجه به تمهیدات انجام شده باید امنیت لازم را برای منطقه و مردم ایجاد کند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه نیز دراین مراسم اظهار کرد: ما در منطقه شمال غرب با ضد انقلاب و دشمنان در حال جنگ هستیم و در این منطقه عملیات‌های مختلف در مقابله با شرارت‌های بد خواهان انجام شده است.

سردار علی اکبر پورجمشیدیان اضافه کرد: طرح‌های مهمی مثل افتتاح این پایگاه در زمینه دفاع و مقابله اجرا شده است که مطمئنا بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

 ‌بالگرد‌های رزمی و هجومی شاهد ۲۷۸ و ۲۱۴، کبری ۲۰۹، میل ۱۷ و شناسایی ۲۰۶ از جمله بالگرد‌های پایگاه هوایی سرلشکر شهید محمود آبادی است و پشتیبانی هوایی از پایگاه‌های مرزی در منطقه شمال‌غرب را انجام خواهد داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.