سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۳ زندانی استان سمنان آزاد شدند

رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: در بازدید از زندان‌های گرمسار و آرادان ۱۳ زندانی با برخورداری از امکانات قانونی، از زندان آزاد شدند.

حجت الاسلام محمد صادق اکبری در حاشیه بازدید از زندان گرمسار در جمع خبرنگاران گفت: ۱۳ زندانی با برخورداری از امکانات قانونی، از زندان آزاد شدند.

وی با بیان اینکه در مجموع این بازدیدها با ۵۴ زندانی شهرستان‌های گرمسار و آرادان دیدار چهره به چهره برگزار و مشکلات آنها بازگو شد، افزود: ۱۴ مددجو نیز از ارفاقات قانونی بهره مند شدند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان بیان کرد: زندانیانی امروز آزاد شده‌اند که رفتار مجرمانه آنان برای جامعه مضر نبوده و مشمول ارفاقات قانونی مانند مرخصی شده‌اند.

اکبری با بیان اینکه رأی باز، پذیرش دادخواست اعسار، تعلیق باقیمانده مجازات حبس و آزادی مشروط و … دیگر ارفاقات قانونی است که شامل زندانیان می‌شود، گفت: ۱۳ زندانی دیگر نیز با کسب رضایت شکات، دریافت مرخصی پایان حبس و مساعدت خیران از زندان گرمسار آزاد شدند.

وی با بیان اینکه این افراد ضمانت اجرای پایبندی به تعهدات را نیز می‌دهند و سپس آزاد می‌شوند، تاکید کرد: در صورتی که این افراد دچار خطای دیگری شوند مجازات شدید تری در انتظار شأن خواهد بود و این میزان حبس ارفاقی هم برای آنها محسوب می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.