سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا؛

فولادی‌ها هم ۹ امتیازی شدند/ الریان حریف سیرجان نشد

تیم والیبال فولاد سیرجان با قاطعیت تیم باسابقه الریان قطر را شکست داد تا با پیروزی به استقبال مرحله بعد برود.

سومین روز رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا امروز (سه‌شنبه ۲۰ شهریور) با چهار دیدار در سالن شش هزارنفری اختصاصی شهداب یزد به پایان رسید.

تیم‌های فولاد سیرجان (ایران) و الریان اسپورت کلاب (قطر) از ساعت ۲۰ و در آخرین مسابقه روز سوم به مصاف یکدیگر رفتند که سیرجان مقتدرانه سه بر صفر حریف خود را شکست داد.

فولادی‌ها در این مسابقه با امتیاز‌های (۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۳) حریف خود را مقتدرانه شکست داد تا همچون دیگر نماینده ایران بدون باخت و به عنوان نخستین تیم گروه خود با ۹ امتیاز راهی مرحله بعد شود.

سیرجانی‌ها در ست نخست این رقابت با حضور ستاره‌های خود پا به میدان گذاشتند تا با ارائه عملکردی مناسب مانع موفقیت تیم پرافتخار الریان شوند، دفاع‌های خوب شاگردان عطایی عامل بزرگ عدم نتیجه‌گیری نماینده قطر بود، اما پس از گذشت چند امتیاز سید محمدموسوی کاپیتان سیرجانی‌ها به دلیل برخورد با اسفندیار احساس درد از ناحیه زانو کرد و با صلاحدید سرمربی و کادر پزشکی از ترکیب تیم سیرجان کنار رفت و جای خودش را به آرمین قلیچ‌نیازی داد، اما این بدشانسی مانع موفقیت شاگردان عطایی نشد و توانستند این ست با برتری کامل و نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به سود خود به پایان برسانند.

در ست دوم سیرجانی‌ها از همان ابتدا اختلاف امتیاز را افزایش دادند تا حریف قطری حرفی برای گفتن نداشته باشد، در این ست سد دفاعی خوب سیرجان یکی از عوامل مهار کننده ضربات قطری‌ها بود و در ادامه همکاری خوب بازیکنان سیرجان باعث شد این ست با امتیاز ۲۵ بر ۱۶ تمام شود.

شاگردان عطایی در ست سوم هم مجالی به حریف قطری ندادند تا برتری خود را بدون نقص تکمیل کنند، هماهنگی خوب بازیکنان سیرجان یکی از عامل‌های موفقیت این تیم محسوب می‌شود که در این ست باعث شد سیرجانی‌ها با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به پیروز برسند.

تیم الریان با پذیرش این شکست یک پله در جدول نزول کرد و در جایگاه سوم قرار گرفت.

با پایان رقابت‌های مرحله مقدماتی فولاد سیرجان و شهداب یزد ایران تنها تیم‌هایی هستند که بدون باخت و ۹ امتیازی به مرحله بعد راه پیدا کردند.

سید محمد موسوی، مجتبی میرزاجانپور، محمد ولی‌زاده، امیرحسین اسفندیار، علی رمضانی، علی حاجی‌پور و مهدی مرندی ترکیب شروع کننده تیم سیرجان در مسابقه با نماینده قطر بودند که در این دیدار با لباس‌های سفید به مصاف مشکی‌پوشان قطری رفتند.

قضاوت دیدار پایانی روز سوم این دوره از مسابقات را ایندرا موفلیح از اندونزی و موسی سلیم عزیز از عراق به ترتیب در جایگاه داور اول و داور دوم بر عهده داشتند.

در رقابت فولاد سیرجان و نماینده قطر حدود یک هزار نفر از جایگاه تماشاگران ورزشگاه شش هزار نفری اختصاصی شهداب یزد این مسابقه را تماشا کردند.

فولاد سیرجان با کسب این پیروزی پس از یک روز استراحت در مرحله بعدی باید به مصاف تیم اسپورتینگ کلاب (کویت) که در رده چهارم گروه مقابل قرار دارد، برود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.