سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هر اداره شهرستان حداقل باید یک برنامه شاخص برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس اجرا کند

جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان به ریاست صالح زاده فرماندار شادگان و با حضور دکتر هاشم خنفری نماینده مردم شریف شادگان در مجلس شورای اسلامی در محل سالن اجتماعات سپاه برگزار شد.

جمال صالح زاده فرماندار شادگان در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان در برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس همکاری داشته باشند و به فراخور وظیفه ای که بر عهده دارند حداقل باید یک برنامه برای گرامیداشت این هفته اجرا کنند.

صالح زاده با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان منتقل شود،گفت: همه ما وظیفه داریم که این ایام را مرور  کنیم و روایات دوران دفاع مقدس  را برای نسل جوان تبیین کنیم.

وی تاکید کرد: لازم است تمام ادارات شهرستان نسبت به  آذین بندی و فضا سازی فرهنگی و تبلیغات محیطی در سطح شهر  بمنظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس همکاری داشته باشند.

دکتر هاشم خنفری نماینده مردم شریف شادگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، گفت:به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی)  دفاع مقدس این اصل را ثابت کرد که پیروزی و صیانت از کشور با مقاومت حاصل می‌شود نه تسلیم که پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف در چند سال اخیر قابل مقایسه نیست.

دکتر خنفری  نیز در این جلسه با بیان اینکه رزمندگان مفاخر ما هستند،اظهار داشت:هرچه داریم از برکت خون شهدا  جانفشانی رزمندگان ،جانبازان و ایثارگران است که قابل تقدیر است و در همین راستا همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در شهرستان برگزار می شود.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی  همچنین با  تقدیر و تشکر از حماسه مردم در راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی (ع)،گفت:همراهی همه مسئولین ادارات و مردم  باعث شد که برنامه های  اربعین حسینی در شادگان با شکوه تر اجرا شود.

حجت الاسلام و المسلمین منصوری امام جمعه شادگان نیز در این جلسه با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یکی از برگ‌ های زرین انقلاب اسلامی است گفت:ایستادگی و مقاومت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس اقتدار و عظمت ملت ایران را به جهانیان ثابت کرد.

منصوری تاکید کرد: با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید فرصت خوبی است که دستاوردهای دوران دفاع مقدس برای نسل جدید تبیین شود.

سرهنگ علی فرحانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شادگان‌ نیز در این جلسه با تشریح روز شمار گرامیداشت هفته  دفاع مقدس و اهمیت اهم افزایی ادارات،اظهار داشت: دیدار باخانواده های معظم شهدا ، غبار روبی گلزارشهدا ،اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد ، برگزاری نشست های  روشنگری و بصیرتی سیاسی در شهرستان، همایش تجلیل از پیشکسوتان  دفاع مقدس  و... از مهمترین برنامه های شاخص این هفته عنوان نمود.


لازم به ذکر است : در پایان این جلسه  لوح تقدیر  سردار سهرابعلی شمخانی معاون حقوقی و امور مجلس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دکتر هاشم خنفری نماینده مردم شریف شادگان در مجلس شورای اسلامی ، بابت انتخاب بعنوان نماینده ،  خدمت به مردم ، تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم و...   اهدا شد.

برچسب ها: دفاع مقدس ، شادگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.