سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تزریق ۳ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی تا سال ۱۴۰۷ به بازار مسکن

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: تا سال ۱۴۰۷ بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی در قالب مسکن اقتصادی به بازار تزریق خواهد شد.

 خشایار باقر پور مدیرعامل اتحادیه تعاونی های  عمرانی تهران در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه ساخت ۳هزارو ۳۰۰ واحد مسکن اقتصادی در قالب مجتمع اقامتی مسکونی اجرایی شده است گفت:  ساخت این پروژه ها ۴ساله زمان می برد و قیمت تمام شده در هر متر مربع ۳۰ میلیون تومان بوده که به تمامی امکانات و با صورت ۱۰۰ درصد صنعتی سازی شده در مهر شهر کرج ساخته خواهد شد‌.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها با مشارکت خود اعضای تعاونی عمرانی ساخته می شود و اگر هر فرد ثبت نام کننده در هر مرحله مبلغ خود را تکمیل نکنند حذف شده و فرد دیگری جایگزین آن خواهد شد.

باقر پور با بیان اینکه  ماهیت تعاونی های عمرانی با تعاونی های مسکنی تفاوت دارد گفت: تمامی مراحل این پروژه ها با مبالغ خود افراد انجام شده و قیمت تمام شده براساس متراژ واحدها متفاوت خواهد بود.

او گفت: متراژهای واحدهای مسکونی ۲۵، ۴۰، ۶۵ تا ۱۴۰ متر است و از حدود ۴۰۰ واحد از ۳ هزار و۳۰۰ واحد مسکونی اقتصادی ۲۵ متر بوده است.

وی یاد آور شد:  به طور مثال مبلغ تمام شده متقاضیان برای واحدهای ۶۵ متری زیر ۲میلیارد تومان است که این مبالغ هم در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ سود ۴ درصد و اقساط بلند مدت پرداخت خواهد شد‌.

او بیان کرد: اجرای پروژه‌های مسکن اقتصادی نقش موثری در کاهش رفع احتکار واحدهای مسکونی توسط انبوه‌سازان و سازندگان مسکن دارد‌. هزینه زمین برای متقاضیان در این پروژه ها به دلیل آنکه در سرانه‌های خدماتی صرف شده صفر بوده بنابراین این یک شرایط بسیار ایده آلی برای متقاضیان فراهم کرده است.

خبرنگار: محبوبه کباری 

برچسب ها: ساخت مسکن ، مسکن ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۵۹ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
چرا بخاطر اینکه قبح این کار مدیران از خدا بیخبرا از بین ببرید همش از این مسکن به اصطلاح اقتصادی خبر می‌گذارید و پیگیرش هستید از باشگاه خبر نگاران واقعا بعیده
مسعود
۰۹:۱۴ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
کارنامه واقعی دولت سیزدهم!
ناشناس
۰۸:۲۴ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
واحد مسکونی ۲۵ و ۴۰ متری یعنی چی؟ زندان انفرادی دارین واسه مردم میسازین؟ اونم در منطقه ای که زمین توش فراوانه.
ناشناس
۰۸:۲۱ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
داری توی سال ۱۴۰۳ راجع به تزریق ۳۳۰۰ واحد مسکونی در ۴سال آینده وعده میدی؟
ناشناس
۰۸:۱۰ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
سه هزار؟ یه لحظه فکر کردم سه میلیونه. تو یه شبانه روز چهارپنج هزار نفر تو کشور متولد میشن بعدش سه هزارواحد مسکن تا سال 1407؟