سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراضی آماده‌سازی شده نهضت ملی مسکن به ۳۰ هزار هکتار رسید

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: اراضی آماده‌سازی شده برای نهضت ملی مسکن به ۳۰ هزار هکتار رسید که برای اجرای آنها ۸۰ همت پرداخت شده است.

 ارسلان مالکی، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان روند تخصیص زمین برای تکمیل و اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف در حال اجرا است گفت: با همکاری دستگاه ها و استانداری ها در شهرهای مختلف شاهد آماده سازی و تکمیل اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن هستیم.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود ۳۰ هزار هکتار پروژه اراضی شهری و شهرک‌ها آماده شده است، گفت: این میزان واحدپذیری ۹۶۳ هزار واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در کشور است که تمامی مراحل اجرایی آنها انجام شده است‌.

او با اشاره به اینکه  برآورد ریالی اجرای این  ۹۳۶ هزار  پروژه‌ نزدیک به ۸۰ هزار میلیارد تومان است، گفت: در قالب همکاری با بانک ها در تلاش هستیم که بتوانیم این منابع مالی لازم را تزریق کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی  تصریح کرد: ۱۵ پیشنهاد الحاق اراضی در شورای عالی شهرسازی و معماری و ۴۵پیشنهاد در دبیرخانه‌های این شورا موجود است که امیدواریم در این خصوص هم به‌ زودی گشایش‌هایی صورت ‌پذیرد.

خبرنگار: محبوبه کباری 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.