سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزارت علوم دستگاه برگزیده دهمین جشنواره ملی ارتباطات کشور شد

وزارت علوم به عنوان دستگاه برگزیده در حوزه فناوری اطلاعات و تحقق دولت الکترونیک و دولت هوشمند با کسب مقام دوم انتخاب و معرفی شد.

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بر اساس نظر کمیته تخصصی دهمین جشنواره ملّی ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور که در چهار محور «شبکه ملی اطلاعات»، «دولت هوشمند»، «صنعت فضایی»، «اقتصاد دیجیتال» برگزار شده است، از بین ۲۱۴ شرکت‌کننده، بعد از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به عنوان دستگاه برگزیده در حوزه فناوری اطلاعات و تحقق دولت الکترونیک و دولت هوشمند با کسب مقام دوم انتخاب و معرفی شد.

براساس نتایج نهایی ارزیابی دوره دهم پایش کیفیت خدمات الکترونیکی، درگاه‌ها و پورتال‌های دستگاه‌های اجرایی کشور، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در میان وزارتخانه‌ها، بانک مرکزی و قوه قضائیه از رتبه نوزدهم در ارزیابی دوره هشتم به رتبه دوم در دوره دهم ارتقاء جایگاه داشته است و پروژه پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی نیز به عنوان ۲ پروژه برتر ملی به رویداد جهانی جامعه اطلاعاتی WSIS 2024 راه یافت.

محمدهادی زاهدی، مدیرکل فناوری اطلاعات و هوشمندسازی وزارت علوم گفت: هم‌اکنون ۲۹۶ دانشگاه، پژوهشگاه و موسسه آموزشی، پژوهشی و فناوری با بیش از ۵۴۰ سامانه به این پنجره متصل هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.