سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار همدان:

آیت‌الله مدنی اقشار مختلف مردم را به سوی همبستگی و خدمت‌رسانی سوق می‌داد

استاندار همدان گفت: دومین شهید محراب، شهید آیت‌الله مدنی الگوی نیکی‌ها، اخلاق، همبستگی و اتحاد بود.

علیرضا قاسمی‌فرزاد در آیین یادبود عالم مجاهد شهید آیت الله مدنی در بیت این شهید در همدان گفت: آیت الله مدنی هر کجا حضور پیدا می‌کرد، منشأ وحدت و همدلی می‌شد و اقشار مختلف مردم را به سوی همبستگی و خدمت‌رسانی سوق می‌داد.

او گفت: این شهید والامقام در دوران نوجوانی به علوم دینی و قرآنی روی آورد و برای ارتقای دانش خود به حوزه علمیه نجف سفر و در محضر امام خمینی (ره) تلمذ کرد.

استاندار همدان گفت: شهید آیت‌الله مدنی تمام عمر با برکت خود را در راه تعالی دین صرف کرد و همواره تحت غضب رژیم طاغوت بود و ایشان در همدان با تاسیس صندوق قرض‌الحسنه و دارالایتام‌ مهدیه، همواره در مسیر خدمت به جامعه گام برمی‌داشت.

قاسمی فرزاد گفت: شهید مدنی حتی در دوران تبعید در ممسنی و نقاط جنوبی کشور، به رسالت خود برای خدمت‌رسانی به مردم ادامه داد و در سال ۵۷، شهید مدنی منشا خدمات بزرگی شد، وقتی ارتش طاغوت و تانک‌ها برای مقابله با انقلابیون به حرکت درآمدند، ایشان با همراهی مردم از وقوع این اتفاق جلوگیری کرد.

او گفت: پس از شهادت آیت‌الله قاضی، شهید مدنی به فرمان امام خمینی(ره) به تبریز عزیمت کرد و در آنجا به عنوان امام جمعه تبریز منشأ خدمات بزرگ بود اما مورد کینه منافقین کوردل قرار گرفت و در محراب عبادت به شهادت رسید.

شهید آیت اله مدنی در ۲۰ شهریور ۱۳۶۰ و در حین اقامهٔ نمازجمعه، مورد سوءقصد عوامل سازمان مجاهدین خلق قرار گرفته و به شهادت رسید، او «دومین شهید محراب» است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.