فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: استان همدان سرشاراز افتخارات بزرگ و مفاخر جاودانه و عالمان تاریخ‌ساز در فرهنگ تشیع است.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی امشب در دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان در سالن شهد سلیمانی گفت: به ارواح طیبه و تابناک همه شهدای والامقام اسلام، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان امنیت و حرم و سلامت این سرزمین و همه امت اسلام و شهدای خونین‌بار این روز‌های اخیر جبهه پرافتخار مقاومت فلسطین درود و تهنیت می‌فرستیم.

او با درود به روح ۸ هزار شهید پرحماسه همدان گفت: توصیف د‌ل‌انگیز و احساس‌برانگیزی را رهبر معظم انقلاب از شخصیت جامعه همدان و خصوصیت‌های متعالی و برجسته مردمان این سرزمین و ستارگان درخشان سپهر افتخارات استان همدان داشتند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه هر جامعه قوی به واسطه انسان‌های بزرگ و شخصیت‌های بافضلیت و عناصر برجسته او شناخته و توصیف می‌شود افزود: عالمان بزرگ، اندیشمندان و حکمای عالیقدر، مجاهدان راه خدا، ادیبان، فضلا، مجتهدان، فقها، صلحا و شهیدان هر سرزمین گویای رافت و شخصیت آن جامعه هستند.

سردار سلامی با بیان اینکه به فضل الهی استان همدان سرشار از مفاخر جاودانه است گفت: چهره‌هایی که همدان به واسطه آنان معرفی می‌شوند واقعا درخشان هستند، از شهیدان والامقام روحانی شهید محراب آیت‌الله مدنی که روزگاری امام جمعه همدان بودند گرفته تا شهید اندیشمند و فیلسوف برجسته آیت‌الله مفتح که از شهدای وحدت حوزه و دانشگاه هستند تا شهیدان پرفروغ دوران دفاع مقدس.

او گفت: ۸ هزار ستاره پر از روشنایی و نور در آسمان افتخارات این سرزمین الی الابد می‌درخشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.