سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تدارک شبکه خاوران برای هفته دفاع مقدس

شبکه خاوران به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد آغاز جنگ تحمیلی، به مدت یک هفته ، وقایع و رشادت‌های هشت سال جنگ تحمیلی را در قالب برنامه‌های مختلف تدارک و پوشش می‌دهد.

 آینه دار مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی  در جلسه جمع بندی و برنامه ریزی حوزه های مختلف صدا و سیما در هفته دفاع مقدس گفت:دفاع مقدس نماد و تابلوی افتخار ایران است که باعث محکم‌تر شدن ریشه های نظام شد و اکنون انتقال دقیق و درست دستاورد‌های دفاع مقدس به همگان به ویژه نسل جوان از اولویت‌های کار رسانه استانی است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در معاونت‌های صدا، سیما، خبر و فضای مجازی رسانه استانی تولید و پخش می‌شود افزود: این برنامه‌ها در ساختار‌های نمایشی، رادیویی، مستند، ترکیبی، خبری، سرود، آهنگ‌های حماسی، موشن گرافی و عکس نوشته به ابعاد مختلف دفاع مقدس در استان می‌پردازند.

آینه دار گفت:در معاونت سیمای مرکز ویژه برنامه "پلاک بهشت"در هفته دفاع مقدس در قالب ۸برنامه به روی آنتن می‌رود که به بیان نقش زن انقلابی و نقش خانواده در سال‌های جنگ، نقش روحانیت در دفاع مقدس ، بهره‌گیری از ظرفیت هنرمندان و نخبگان علمی و ورزشی و بازنمایی‌های رشادت‌های زنان رزمنده و شهیده می پردازد.

وی افزود: برنامه های شاهدان، از شما چه پنهون ، نیمه پنهان ماه ، مستند خرمشهر امروز و مجموعه مستند بالهای اشتیاق از دیگر برنامه های معاونت سیمای خراسان جنوبی در هفته دفاع مقدس است.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی بیان کرد: ویژه برنامه "اعزامی از خراسان" از رادیو خراسان جنوبی با هدف ارائه الگوهای صحیح به نسل جوان و یادآوری خاطرات رزمندگان جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس و افزایش روحیه ایثارگری و خودباوری در بین جوانان تهیه و پخش می‌شود.

خاطره گویی دفاع مقدس ، یاد شقایق ، یک‌جرعه عاشقی ، نغمه و نوا ، روزشمار هفته دفاع مقدس ،فردا از آن ماست ، پرانتز باز ،دهکده ، راویان حماسه، افتوسرا، یاد یاران ، مجموعه نمایشی سی سرا و رادیو فیلم از دیگر برنامه های رادیو خراسان جنوبی در این ایام خواهد بود

 در حوزه فضای مجازی نیز تولید و انتشار عکس نوشت، پوستر،  اینفوگرافی ، استوری موشن , نماهنگ ، فیلم کوتاه جعبه در دستور کار است

تولید گزارشات از  شهدا و رزمندگان گمنام استان ، انعکاس سخنرانی ها و همایش های هفته دفاع مقدس از برنامه های خبر صداوسیمای خراسان جنوبی در این هفته خواهد بود. 

ارتباط زنده با مراکز آبادان، خوزستان و مناطق راهیان نور از دیگر برنامه های هفته دفاع است.

پخش فیلم سینمایی، تله فیلم، مستند ، و برنامه‌های گفت‌وگو محور تلویزیونی و رادیویی خراسان جنوبی از جمله برنامه های دیگر صدا وسیمای خراسان جنوبی است که با هدف تبیین تاریخ و فرهنگ دفاع مقدس تهیه و پخش خواهدشد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.