سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس فراکسیون حزب‌الله لبنان: دشمن شکست خورده است

رئیس بلوک وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان تاکید کرد که رژیم صهیونیستی دیگر توانایی مقابله با محور مقاومت را ندارد.

محمد رعد، رئیس بلوک وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان تاکید کرد که آنچه مقاومت در حمایت از غزه و مردم آن با آن مواجه است، حمایت از ارزش‌های انسانی و دفاع از مردم است، نه تنها در غزه، بلکه در لبنان و سوریه، اردن، عراق، مصر، کل منطقه عربی، جهان اسلام و کل دنیا.

براساس گزارش المیادین، رعد در سخنرانی خود در یک مجلس یادبود در حومه جنوبی بیروت توضیح داد: زمانی که تصمیم گرفتیم یک جبهه حمایتی در لبنان در حمایت از غزه و مردم آن باز کنیم، اقداماتی پیشگیرانه برای حفاظت از لبنان، حاکمیت آن و مردم انجام دادیم. 

رعد خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد به مقاومت غزه پایان دهد و کنترل خود را بر آن تحمیل کند تا مقدمه‌ای برای حمله به کرانه باختری و اشغال قدس، اماکن مقدس و سرزمین‌های اشغالی در سال ۱۹۴۸ باشد. رژیم قصد دارد با این کار نفوذ خود و تهدیدش را در اردن و مصر و کشور‌های حاشیه خلیج فارس، سوریه، عراق و کل جهان عرب افزایش دهد.

رعد گفت: دشمن به مرحله‌ای رسیده است که توانسته است به غزه نفوذ کند و آن را نابود کند، نمی‌تواند به اهدافی که برای آن تعیین کرده است برسد و حضور خود را تثبیت کند و جایگزینی را که می‌خواهد در آنجا ایجاد کند. زیرا در هر تلاش با مقاومتی که در غزه است روبه‌رو می‌شود. دشمن درحال سرگیجه و در سطوح امنیتی، اقتصادی، مالی و آوارگی ضعیف شده است.

این نماینده لبنان تاکید کرد که موجودیت رژیم صهیونیستی از درون در حال تحریف و فرسایش است و کسی که شکست خورده است دشمن صهیونیستی است زیرا دیگر توانایی مقابله با محور مقاومت را ندارد.

مترجم: مینا عظیمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.