سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزارت خارجه تهاجم رژیم صهیونیستی به مرکز اسکان آوارگان فلسطینی را محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه تهاجم رژیم صهیونیستی به مرکز اسکان آوارگان فلسطینی در منطقه مواصی شهر خان‌یونس را شدیدا محکوم کرد.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه، تهاجم وحشیانه بامداد امروز رژیم صهیونیستی به مرکز اسکان آوارگان فلسطینی در منطقه "مواصی" شهر خان‌یونس و قتل عام ده‌ها تن از غیرنظامیان بی‌پناه فلسطینی را شدیدا محکوم کرد.

کنعانی با اشاره به نشانه‌های دال بر استفاده از بمب‌های سنگرشکن در این جنایت هولناک و ناپدید شدن شماری از پناهندگان فلسطینی در گودال‌های ایجاد شده در نتیجه این تهاجم، تصریح کرد: رژیم تروریستی اسرائیل با حملات جنون‌آمیز خود به غیرنظامیان فلسطینی و اردوگاه‌های آوارگان، بار دیگر نشان داد که به هیچیک از موازین حقوقی و بین‌المللی و نیز اصول اخلاقی و انسانی پای‌بند نیست.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی با تاکید بر اینکه استمرار اینگونه جنایات شنیع طی یازده ماه گذشته و نیز گسترش تعرضات این رژیم علیه امنیت، حاکمیت و تمامیت سرزمینی کشور‌های منطقه، مصادیق بارز و انکارناپذیر تهدید صلح و امنیت بین‌المللی، نسل‌کشی، جنایت جنگی، پاک‌سازی قومی و جنایت علیه بشریت است، خواستار اقدام فوری و مؤثر نهاد‌های بین المللی بویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای ایجاد بازدارندگی و مهار جنایات بی حد و حصر رژیم اسرائیل بر اساس منشور ملل متحد و حقوق بین الملل شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.