سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت نیرو‌های انقلابی از دولت چهاردهم

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب کشور گفت: نیرو‌های انقلابی با حفظ مواضع خود از دولت چهاردهم حمایت می‌کنند.

عبدالحسین روح‌الامینی معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب کشور در همایش روسای شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی در بابل، گفت: نیرو‌های انقلابی با حفظ مواضع خود از دولت چهاردهم حمایت می‌کنند.

او با بیان اینکه حمایت از دولت چهاردهم باید به صورت ویژه انجام شود افزود: تا زمانی که دولت چهاردهم در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و نظام اسلامی باشد از آن حمایت می‌کنیم.

روح‌الامینی گفت: در شرایط فعلی کشور باید به دولت چهاردهم در جهت برون رفت از مشکلات حمایت ویژه کرد.

او افزود: نیرو‌های انقلابی در هر شرایطی نباید جلوتر یا عقب‌تر از رهبر معظم انقلاب حرکت کنند.

روح‌الامینی با تاکید بر حمایت رهبر انقلاب از دولت چهاردهم، گفت: دولت آقای پزشکیان همانند دولت خاتمی و روحانی نیست و شعار وفاق ملی را مطرح کرده که باید به این دولت فرصت داد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخابات با شرایط رقابتی به اتمام رسید و در حال حاضر نباید در همان فضا بمانیم بلکه باید رفاقت حاکم شود، افزود: دولت چهاردهم و شخص رئیس جمهور در این مدت کوتاه چند کار مهم انجام دادند پرداخت مطالبات گندمکاران و برخی از بدهی‌ها از اقدامات موثر دولت چهاردهم بود.

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی در مازندران نیز با اشاره به ضرورت حفظ و تداوم انقلاب اسلامی، گفت: این مسئله یک واجب و تکلیف دینی است.

حجت‌الاسلام یعقوبی انسان سازی را هدف انقلاب اسلامی بیان کرد و افزود: باید اصول انقلاب اسلامی را بصورت ویژه دنبال کنیم.

او در ادامه خواستار عدالت پروری به عنوان یکی از اهداف انقلاب اسلامی شد و گفت: کسب عدالت به قدرت نیاز دارد و لازم است انسان‌های عدالت محور روی کار بیایند.

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی حمایت از دولت چهاردهم تا زمانی که در خط ولایت رهبری و اسلام ناب محمدی هستند را ضروری دانست و بر اتحاد نیرو‌های انقلاب در کنار یکدیگر تاکید کرد.

منبع:تسنیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.