سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش‌بینی ایلان ماسک از آینده آمریکا در صورت شکست ترامپ

کارآفرین و میلیاردر آمریکایی هشدار داد در صورتی که ترامپ در انتخابات آتی آمریکا پیروز نشود، دیگر در این کشور انتخابات واقعی برگزار نخواهد شد.

ایلان ماسک، تاجر و کارآفرین آمریکایی قصد حزب دموکرات برای قانونی کردن وضعیت حدود ۱۵ میلیون مهاجر غیرقانونی و جذب ده‌ها میلیون نفر دیگر را رد و ادعا کرد در این صورت که آمریکا به یک کشور تک حزبی تبدیل خواهد شد.

براساس گزارش آر تی، ماسک هشدار داد که در صورت شکست دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آتی، بعدا هیچ انتخابات واقعی در آمریکا برگزار نخواهد شد. ماسک در پلتفرم ایکس نوشت: این آخرین انتخابات واقعی در صورت شکست ترامپ خواهد بود.

پیش از این، ماسک از ورود غیرقانونی تعداد زیادی از مهاجران تایید نشده به آمریکا انتقاد کرد و آن را به یک فاجعه  برای این کشور تشبیه کرد.

ماسک بار‌ها از سیاست مهاجرتی دولت فعلی آمریکا انتقاد می‌کند. به نظر او، مقامات آمریکایی برای جلوگیری از جنایات مهاجران غیرقانونی در این کشور کاری انجام نمی‌دهند. ماسک تاکید کرد که آمریکا سقوط خواهد کرد مگر اینکه واشنگتن سیاست‌های مهاجرتی خود را تغییر دهد.

شمار مهاجران غیرقانونی که از مرزهای جنوبی آمریکا وارد شده‌اند، از زمان ورود جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا به کاخ سفید در ژانویه ۲۰۲۱، رکورد بی‌سابقه‌ای داشته است که طبق اطلاعات اداره گمرک و حفاظت مرزی این کشور،‌ در مجموع، به حدود ۸ میلیون مورد غیرقانونی در این مدت رسید.

مترجم: مینا عظیمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.