سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقش تاثیرگذار دستگاه‌های اجرایی عاری از فساد بر سلامت جامعه

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: اگر خواهان ایجاد یک جامعه سالم و عاری از تخلف هستیم باید از دستگاه‌های اجرایی سالم بهره‌مند باشیم.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در آئین تودیع و معارفه بازرس کل استان کرمان گفت: دستگاه اجرایی سالم با استفاده از انسان‌های سالم، سلامت جامعه را تامین می‌کنند و این سلامت حاصل نمی‌شود؛ مگر با سازوکار نظارت درست بر دستگاه ها، و بر اساس قانون سازمان بازرسی بر همه دستگاه‌ها نظارت همه جانبه دارد.

وی اظهار داشت: به نمایندگی از قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان کرمان از زحمات دو دهه آقای آبیار در سازمان بازرسی استان تشکر و قدردانی می‌کنم.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان افزود: آقای آبیار بر مجموعه‌های اداری استان نظارت مناسبی داشتند و با راهنمایی خوبی که به مدیران اجرایی ارائه می‌دادند شرایط استان وضعیت مناسبی داشته است.

وی افزود: آقای آبیار در جلسات شورای اداری، اقتصاد مقاومتی و حفظ حقوق بیت المال یار و یاور فعالان اقتصادی، دستگاه‌های اجرایی و دستگاه قضایی بود.

حجت الاسلام حمیدی ضمن تبریک انتصاب سالاری به عنوان بازرس کل جدید استان، بیان کرد: آقای سالاری سال‌ها در مسند دادستانی استان ارتباط و تعاملات خوبی با مردم، ظابطین و دستگاه‌های اجرایی داشتند.

وی با بیان این مطلب که هرچه نظارت بیشتر باشد جامعه سالم‌تر می‌شود، گفت: ان شاءالله سازمان بازرسی استان با مدیر کل جدید خود بتواند آنچنان که در سند تحول پیش بینی شده است، پیش از پیش در اجرای ماموریت‌های خود موفق باشند.

 آئین تکریم از خدمات احمد آبیار و تودیع دادخدا سالاری مدیر کل جدید سازمان بازرسی استان کرمان با حضور خدائیان معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان بازرسی کل کشور، حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، معاونین بازرسی کل کشور، حجت الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان، شورای قضایی و شورای اداری استان و جمعی از مسئولین نظامی و انتظامی برگزار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.