سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمب ۲ واحد گردشگری متخلف در قزوین

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین از پلمب ۲ واحد گردشگری متخلف شامل یک واحد پذیرایی بین راهی و یک مهمانپذیر در استان خبر داد.

علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: رعایت نکردن اصول بهداشتی و تمدید پروانه بهره‌برداری از دلایل جلوگیری از فعالیت هر ۲ واحد گردشگری بوده و در بازدید‌های مشترک صورت گرفته از واحد‌ها طی یک ماه گذشته برای واحد‌ها اخطار کتبی صادر شده است.

وی اضافه کرد: به دلیل رفع نکردن نواقص موجود در مهلت تعیین‌‍ شده در بازدید روز گذشته اعضای کمیته گردشگری استان از ادامه فعالیت آنها تا اطلاع ثانوی جلوگیری به عمل آورده است.

خزائلی بیان کرد: در این بازدید نظارتی مشترک که با حضور نماینده دادستان و کارشناسان نظارت اداره‌کل، شبکه بهداشت، دامپزشکی، تعزیرات حکومتی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، صمت، ستاد اقامه نماز و اماکن انجام شد نحوه ارائه خدمات در پنج واحد مورد ارزیابی قرار گرفت.

این مسئول ادامه داد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، رعایت شئونات اسلامی، نرخ‌نامه واحد، گرانفروشی و کم‌فروشی، کیفیت مواد خام اولیه، وضعیت سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها از جمله موضوعاتی است که در بازدید‌های مشترک نظارتی مورد بررسی قرار می‌گیرد و پس از ارایه تذکر شفاهی و در مرحله بعد اخطار کتبی با واحد‌های متخلف برخورد می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین با اشاره به بازدید‌های نظارتی مستمر اعضای کمیته گردشگری استان یادآور شد: هم‌استانی‌ها و گردشگران عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحد‌های گردشگری از طریق تماس با تلفن گویای ۰۲۸۳۶۸۵۰۲۴ و سامانه ملی ۰۹۶۲۹ شکایات خود را ثبت کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.