سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت فضا‌های آموزشی سیستان و بلوچستان به سمت شرایط مطلوب در حرکت است

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: ساخت فضا‌های آموزشی استان به سمت شرایط مطلوب در حرکت است بطوریکه از سال ۱۴۰۰ تاکنون شاهد رشد سرانه فضای آموزشی و تحویل روزانه چهار کلاس درس هستیم.

میثم لکزایی در گردهمایی مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در فرمانداری چابهار اظهارکرد: در سال‌های گذشته حفظ وضعیت موجود سرانه فضا‌های آموزشی سیستان و بلوچستان ممکن نبود و در برخی مواقع سرانه فضا‌های آموزشی استان منفی می‌شد، یعنی با وجود ساخت فضا‌های آموزشی جدید، جمعیت دانش‌آموزی که هر ساله به استان اضافه می‌شد بیشتر از سرانه فضای ساخته شده بود و این امر باعث می‌شد در برخی از سال‌ها سرانه فضا‌های آموزشی کاهش پیدا کند.

وی افزود: در سال‌های اخیر اتفاقات مثبتی در حوزه ساخت فضا‌های آموزشی سیستان و بلوچستان رقم خورده و هم افزایی بسیار خوبی شکل گرفته به گونه‌ای که گردش تخصیصی استان در حوزه ساخت فضا‌های آموزشی برای اولین بار در سال مالی ۱۴۰۲ به عدد ۳۰ هزار میلیارد ریال رسیده، که این مسیر و هم افزایی همچنان ادامه خواهد داشت.

لکزایی با اشاره به رشد چشمگیر میزان مشارکت خیرین مدرسه ساز بیان کرد: در کنار توجه دولت به امر ساخت مدارس و رفع محرومیت آموزشی استان خیرین نیک اندیش نیز پا به پای دولت به کمک ما آمدند به گونه‌ای که ۵۰ درصد اعتبارات سال ۱۴۰۲ آورده این عزیزان بوده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.