استانداردسازی سیستم گرمایشی بیش از 2هزار کلاس

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه وبویراحمد گفت: سیستم گرمایشی افزون بر 310 مدرسه در سطح استان در قالب 2 هزار و 110کلاس درس طی 4سال گذشته استانداردسازی شده اند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  محرابی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه وبویراحمد گفت: مجموع اعتبار هزینه شده برای استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس استان افزون بر 200 میلیارد ریال است.

وی گفت: زیربنای این تعداد مدارس که مجهز به سیستم های گرمایشی شده اند حدود 242 هزار و 545 مترمربع است.

مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه وبویراحمد گفت: ظرف این مدت نیز حدود 167هزار مترمربع از محوطه این مدارس تحویلی در سطح استان و از محل قیر رایگان توسط دولت آسفالت و بهسازی شده اند.

محرابی یادآور شد: بر اساس اعلام آموزش وپرورش استان بیش از 250 مدرسه فرسوده و غیرمقاوم با بیش از یکهزار و 400 کلاس درس برای بازسازی و مقاوم سازی شناسایی شده اند.

حدود 2 هزار و 944 آموزشگاه با هشت هزار و 440 کلاس درس در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این تعداد افزون بر 2 هزار مدرسه کمتر از 15 دانش آموز در آن تحصیل می‌کنند.

152 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف در سال تحصیلی جاری در این استان مشغول تحصیل هستند.

ترکیب جمعیتی پسر نسبت به دختر در سطح مدارس کهگیلویه وبویراحمد 51 به 49 است.

بر اساس اعلام آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد همچنین 65درصد دانش آموزان در مناطق شهری و 35 درصد نیز در مناطق روستایی مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام/ش

سیستم گرمایشی 2هزارو110کلاس درس استانداردسازی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.