سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام برنامه‌های سالروز آغاز امامت صاحب‌الزمان (عج) در کرمان

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود استان کرمان برنامه‌های سالروز آغاز امامت امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف را اعلام کرد.

حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور امروز ۱۹ شهریورماه در نشست خبری گفت: دومین گردهمایی مسئولان دعا‌های ندبه شاخص استان کرمان با میزبانی مهدیه صاحب‌الزمان (عج) در روز پنجشنبه ۲۲ شهریورماه جاری برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: دعوت از اساتید مرکز تخصصی مهدویت برای حضور در برنامه‌ها و جشن‌ها از چهارشنبه هفته جاری تا شنبه آینده، دوره سه روزه آموزش تربیت مربی نوجوان مهدویت ویژه ۹۰ نفر از مربیان پرورشی مدارس نواحی یک و دو کرمان، اردوی یک روزه دانش‌آموزان ابتدایی که در فعالیت‌های مهدوی ۱۰ مسجد شرکت کردند و اجرای ویژه برنامه ۹ ربیع در نماز جمعه هفته جاری و اختصاص بخشی از خطبه‌ها به مسئله مهدویت از دیگر برنامه‌های سالروز آغاز امامت حضرت مهدی (عج) است.

عرب‌پور با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان «قرآن؛ امام مهدی، زنان همراه» با هدف تبیین نقش زنان در ظهور، در ادامه تصریح کرد: دو جشن محوری نیز تدارک دیده شده که یکی عصر جمعه در گلزار شهدا و با عنوان «اجتماع منتظران» و دومین عصر شنبه در پارک مادر توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش گفت: این بنیاد یک مجموعه غیردولتی است که زیر نظر دفتر مقام معظم رهبری با مدیریت حجت‌الاسلام قرائتی شکل گرفته و بیشترین هدف آن تبیین مهدویت و آشنایی مردم به ویژه جوانان با امام زمان (عج) در قالب آموزش، فعالیت فرهنگی، نشر در فضای مجازی و ... است.

وی با اشاره به اینکه بنیاد استان کرمان در دو سال اخیر جزء چند بنیاد برتر کشوری معرفی و مورد تقدیر مسئولان قرار گرفته؛ به توضیحاتی درباره طرح‌های در دست اجرا از جمله «یاران موعود» در مدارس، «زنگ انتظار» در مهدیه که از اول مهرماه آغاز و تا قبل از تعطیلی مدارس (اردیبهشت ماه) ادامه دارد؛ «تربیت مربی مهدویت»، «سه‌شنبه‌های مهدوی» برگزاری مسابقه کتابخوانی، همکاری با صدا و سیما در ضبط و پخش برنامه‌های مرتبط، جلسات تبیینی در خصوص شناخت فرقه‌های انحرافی و پاسخ به شبهات ایجاد شده توسط این افراد پرداخت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.