سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش نسبی دمای هوا در شهرهای شمالی کشور

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از امشب تا پایان هفته در شهرهای شمالی کشور روند افزایش نسبی دمای هوا را شاهد خواهیم بود.

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در ۵ روز آینده در بیشتر مناطق کشور جوی آرام پیش‌بینی شده است گفت:  همچنین از امشب  تا پنجشنبه در ارتفاعات مرکزی البرز در بعدازظهرها و شب، بارش پراکنده باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد رخ می‌دهد.

وی ادامه  داد: روز سه شنبه نیز این وضعیت در آذربایجان‌ غربی و آذربایجان‌ شرقی تداوم دارد و جمعه برای دامنه‌ها و ارتفاعات البرز مرکزی و بخش‌هایی از شمال‌غرب، بارش پراکنده باران با احتمال رعدوبرق پیش‌بینی شده است.

ضیائیان  اظهار کرد: امشب و فردا در شرق و بخش‌هایی از مرکز کشور در برخی از ساعت‌ها، وزش باد شدید گاهی با گرد و خاک رخ می‌دهد.

او  توضیح داد: از امشب تا چهارشنبه روند افزایش نسبی دما در شمال کشور پیش‌بینی شده است.

وی همچنین از صدور هشدار هواشناسی  برای ۱۱ استان  م کشور خبر داد و گفت: رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت سه شنبه و چهارشنبه (۲۰ شهریور) در نیمه شمالی آذربایجان غربی، پنجشنبه (۲۲ شهریور) در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، مرکز و جنوب اردبیل، ارتفاعات در استان‌های مازندران، گیلان، البرز و تهران، جمعه (۲۳ شهریور) در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ارتفاعات استان‌های تهران، سمنان و البرز، شمال زنجان، غرب گلستان، شرق گیلان و مازندران و شنبه (۲۴ شهریور) در مازندران، شرق گیلان و ارتفاعات استان‌های تهران، زنجان، قزوین، البرز و سمنان پیش‌بینی می‌شود.

خبرنگار:محبوبه کباری 

برچسب ها: هواشناسی ، وزش باد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.