سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۹۰ مشاور و رابط ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی فارس

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با بیان اینکه هم اکنون ۹۰ مشاور و رابط ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی استان فارس در حال فعالیت هستند، بر تبادل اطلاعات و تجربیات موفق مشاورین ایثارگران دستگاه‌های اجرایی در خصوص تکریم و پیگیری مسائل خانواده‌های شهدا و ایثارگران تاکید کرد.

سومین مجمع مسئولان، مشاورین و رابطین امور ایثارگران ادارات کل و دستگاه‌های اجرایی فارس به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران به میزبانی اداره‌کل فرودگاه‌های استان برگزارشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در این نشست با بیان اینکه هم‌اکنون ۹۰ مشاور و رابط ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی استان فارس در حال فعالیت هستند، گفت: این جلسه به منظور پیگیری و بررسی مسائل و مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شاغل در دستگاه‌های اجرایی و همچنین تسهیل در خدمات‌رسانی و تکریم در پاسخگویی به جامعه ایثارگری مراجعه‌کننده به ادارات استان برگزار شد.

ابراهیم بیانی در این جلسه بر تبادل اطلاعات و تجربیات موفق مشاورین ایثارگران دستگاه‌های اجرایی در خصوص تکریم و پیگیری مسائل خانواده‌های شهدا و ایثارگران تاکید کرد.

او همچنین اظهار کرد: در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس مقرر شد مشاوران ایثارگران دستگاه‌های اجرایی با برگزاری جلسات و برنامه‌هایی یاد و خاطره حماسه‌آفرینی‌ها و دلاورمردی‌های شهدا، جانبازان و آزادگان در دوران دفاع مقدس را گرامی دارند و بر لزوم حفظ و صیانت از ارزش‌های دوران دفاع مقدس تاکید کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس نیز در این نشست گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران زینت کشور و میراث‌دار عزیزانی هستند که بهترین سرمایه یعنی جان عزیز خود را برای دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی و این مرز و بوم فدا کردند.

اسماعیل قزلسفلی بیان کرد: امام خمینی (ره) در جریان انقلاب اسلامی هیچ سرمایه سخت‌افزاری، قدرت و ابزار تبلیغاتی نداشتند و هیچ‌کدام از سیاستمداران دنیا از ایشان حمایت نمی‌کردند و تنها سرمایه امام راحل (ره) در حوزه سخت افزاری یک تکه کاغذ بود که در آن بیانیه می‌نوشتند و یک نواری که صدای ایشان ضبط و توسط مردم دست به دست می‌شد.

او افزود: امام راحل از یک سرمایه نرم‌افزاری برخوردار بود که به نظر من شهدا به این سرمایه تکیه می‌کردند و آن، ایمان به خدای متعال، توسل به اهل بیت (علیهم السلام) و امید به آینده بود.

معاون استاندار فارس در ادامه بر حضور مسئولان، مشاورین و رابطین امور ایثارگران ادارات کل و دستگاه‌های اجرایی استان در جلسات هماهنگی تاکید کرد و گفت: حضور رابطین امور ایثارگران در جلسات پیگیری امور ایثارگران، امری ضروری است که با مطالبه‌گری قوانین مربوط به ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی می‌توان به خدمات‌رسانی بهتر به جامعه ایثارگری دست پیدا کرد.

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.