سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قتل مسلحانه در نزاع دسته جمعی خرم آباد

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری عاملان تیراندازی و قتل یکی از شهروندان تاکستانی در جریان نزاع دسته جمعی در روستای خرم آباد خبر داد. 

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر نزاع دسته جمعی و تیراندازی با سلاح گرم در روستای خرم آباد شهرستان تاکستان، بلافاصله عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به درگیری و نزاع دسته جمعی ۲ طایفه از ساکنین روستای خرم آباد، افزود: متاسفانه یکی از طرفین درگیری اقدام به تیراندازی با سلاح گرم کرده و موجب فوت یکی از طرفین و مجروحیت ۷ تن دیگر شده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و ایجاد رعب و وحشت بین شهروندان کارگروه ویژه‌ای از ماموران تشکیل و شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان تیراندازی در دستور کار آن‌ها قرار گرفت.

سردار ابراهیمی با اشاره به شناسایی محل اختفاء متهمان در کوتاهترین زمان توسط ماموران، اضافه کرد: در اقدامی غافلگیرانه قاتل و ۳ نفر از همدستان وی که در این درگیری حضور داشتند دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مصدومان درگیری به مراکز درمانی منتقل شده اند، بیان کرد: علت این درگیری اختلافات قدیمی میان ۲ طایفه عنوان شده که تحقیقات تکمیلی در دستور کار پلیس قرار دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.