سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین عملیات قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء:

ادعای ارسال موشک به روسیه نوعی جنگ روانی است

سردار نوذری گفت: موضع جمهوری اسلامی ایران نسبت به جنگ اوکراین که بار‌ها هم اعلام شده این است که حامی هیچ‌یک از طرفین جنگ نیست.

سردار «فضل‌الله نوذری» جانشین عملیات قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) در گفت‌وگویی با تأکید بر آمادگی نیرو‌های مسلح برای مقابله با هرگونه تهدیدی اظهار داشت: نیرو‌های مسلح آمادگی کاملی دارند و بازدارندگی ما در حد عالی است؛ به گونه‌ای که در عملیات اخیر علیه رژیم صهیونیستی، بازدارندگی دشمن آسیب جدی دید و آنها شکست خوردند.

سردار نوذری همچنین درباره تهدیدات دشمنان علیه کشور گفت: دشمن با این‌گونه تهدیدات می‌خواهد شکست‌های خفت‌بار خود را جبران کند؛ اما این تهدیدات قابلیت عملی شدن را ندارد و صرفاً در قالب جنگ روانی دشمنان صورت می‌گیرد.

وی درباره ادعای اوکراینی‌ها مبنی بر تحویل موشک‌های ایرانی به روسیه هم عنوان کرد: هیچ موشکی به روسیه ارسال نشده و این ادعا نوعی جنگ روانی است.

جانشین عملیات قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) خاطرنشان کرد: موضع جمهوری اسلامی ایران نسبت به جنگ اوکراین که بار‌ها هم اعلام شده این است که حامی هیچ‌یک از طرفین جنگ نبوده و مشروعیتی برای این جنگ قائل نیست.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۲۱
ناشناس
۱۴:۲۲ ۱۹ شهريور ۱۴۰۳
ارسال پهپاد به روسیه هم جنگ روانی بود یادت میاد چه راست از آب در اومد بیشرف
ادعای ارسال موشک به روسیه 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت عراقچی بوده است.
۱۴:۰۰ ۱۹ شهريور ۱۴۰۳
ادعای ارسال موشک به روسیه 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت عراقچی بوده است.