سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش بیش از ۲ هزار تن تولید گوشت قرمز در قزوین با اجرای پایانه کراس

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با اجرای طرح پایانه کراس سالانه بیش از دو هزار تن به تولید گوشت قرمز استان قزوین افزوده خواهد شد.

حمیدرضا عزتی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با توجه به گستردگی دامداری‌ها شیری استان و محدودیت‌ها در تولید گوشت قرمز و در راستای دستیابی به هدف تحقق خودکفایی در تولید، تصمیم به اجرای این طرح گرفته شد.

به گفته وی، در سال جدید شش هزار دز اسپرم رایگان نژاد‌های گوشتی در میان واحد‌های شیری استان تلقیح شده است.

عزتی افزود: این طرح در دامداری‌های شهرستان‌های قزوین، آبیک، تاکستان، بوئین زهرا و یکی از واحد‌های شهرستان البرز اجرا خواهد شد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: این طرح هم اکنون در شهرستان قزوین اجرایی شده و به زودی در سایر شهرستان‌ها نیز اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: نژاد تولیدی این دام‌ها سال آینده وارد کشتارگاه‌ها شده و گوشت حاصل از این تولید نیزسال آینده به دست مصرف کنندگان خواهد رسید.

عزتی گفت: این طرح با همکاری اتحادیه دامداران و سازمان جهاد کشاورزی در حال اجراست و دامدارانی که متقاضی اجرای این طرح در واحد خود هستند، باید درخواست خود را در مدیریت شهرستان خود مطرح و سپس عملیات اجرایی توسط اتحادیه دامداران انجام خواهد شد.

در حال حاضر سالانه بیش از ۳۷ هزار تن گوشت قرمز در استان قزوین تولید می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.