سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت تردد جت اسکی در رودخانه دز

رئیس کمیته جت اسکی شهرستان دزفول گفت: تردد جت اسکی در رودخانه دز به منظور ساماندهی وضعیت آنها از چهارشنبه تا جمعه ممنوع شد.

امیر قنبرزاده رئیس کمیته جت اسکی شهرستان دزفول می گوید: نشست ستاد ساماندهی سواحل رودخانه دز امروز در فرمانداری دزفول با حضور معاون فرماندار، دادستان، نیروی انتظامی، امور آب، بازرس کشوری انجمن جت اسکی و دیگر مسوولان مربوطه برگزار شد.

او با اشاره به اتفاقاتی که اخیرا با عبور و مرور قایق‌های تفریحی و جت اسکی‌ها در رودخانه دز به ویژه چالکندی افتاده امروز برای ساماندهی آنها تصمیماتی اتخاذ شد.

آقای قنبرزاده گفت: طبق مصوبات نشست ستاد ساماندهی ساحل رودخانه دز، از چهارشنبه تا جمعه تمام اسکله‌های شهرستان دزفول از ورود جت اسکی به رودخانه جلوگیری و تردد جت اسکی در رودخانه دز ممنوع است.

او گفت: این ممنوعیت تا اطلاع بعدی در آخرهفته‌ها ادامه دارد و جت اسکی‌ها می توانند برای انجام حرکات ورزشی و تردد از شنبه تا پایان وقت سه‌شنبه هر هفته از رودخانه استفاده کنند.

رئیس کمیته جت اسکی شهرستان دزفول اضافه کرد: برای ساماندهی، اخذ گواهینامه و کارت تردد جت اسکی‌ لازم است به دفترکمیته جت اسکی دزفول مراجعه شود؛ بدیهی است فرمانداری و نهادهای ذی صلاح از تردد جت اسکی‌هایی که شرایط ساماندهی را طی نکرده‌اند، کارت تردد ندارند و مالک آنها گواهینامه و پلاک انجمن ندارد جلوگیری و اسکله‌ها اجازه ورود آنها به آب را نخواهند داد.

او ادامه داد: همچنین مقرر شد تمام قایق‌ها در مدت یک هفته نسبت به ثبت نام در دوره اخذ گواهینامه اقدام کنند تا بتوانند در رودخانه دز تردد داشته باشند در غیر اینصورت از تردد آنها نیز جلوگیری خواهد شد.

قنبرزاده گفت: این تصمیمات در راستای ساماندهی، ایمن‌سازی و تردد در فضای رودخانه برای ورزشکاران، جت‌اسکی‌سواران، شناگران، گردشگران و همشهریان انجام شده است.

برچسب ها: جت اسکی ، رودخانه دز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.