سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسیر پل علیخانی تا عمار یاسر قم بهسازی می‌شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از آغاز بهسازی مسیر پل علیخانی تا عمار یاسر به طول ۶۷۰ متر و هزینه‌ای بالغ‌بر ۵۵۰ میلیارد ریال در روز‌های آینده خبر داد.

عباس حلوایی‌زاده در جلسه قرارگاه عملیاتی بررسی وضعیت پروژه‌های کلان شهرداری قم با اشاره به انعقاد پیمان پروژه کف سازی و جداره سازی مسیر پل علیخانی تا عمار یاسر اظهار کرد: در کمیسیون فنی و بازرگانی موضوع قرارداد بررسی و در نهایت پیمانکار این پروژه مشخص شد.

وی افزود: با همکاری پیمانکار مقرر شد این پروژه مهم در هسته مرکزی نهایتاً ۶ ماهه به سرانجام برسد و پروژه به‌صورت فاز به فاز به پیمانکار واگذار شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه پروژه در دو نوبت کاری اجرایی خواهد شد، خاطرنشان کرد: قرار است با توجه به حساسیت پروژه نوبت سومی نیز فعال شود تا پروژه به‌صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت باشد.

حلوایی‌زاده با تأکید بر اینکه کف سازی و بهسازی این مسیر به طول ۶۷۰ متر انجام می‌شود، گفت: تسریع در اجرای پروژه مورد تأکید بوده و اکیپ‌های مختلف پیمانکار علیرغم عدم انسداد مسیر و برقراری عبور و مرور فعال خواهند بود.

وی سختی پروژه‌های اجرایی در هسته مرکزی را مورد توجه قرار داد و افزود: برای پیمان این پروژه ۵۵۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.